שמחה להיות חלק מקבוצת החשיבה שיזמה את #שופלסוויקנד.

אני מאמינה בהפחתת צריכת האופנה (ובכלל).
מנסיון רב שנים כסטייליסטית אישית, הוכחתי שאפשר להתלבש יפה, נח וייחודי בלי לפגוע באיכות הסביבה ובלי לגרום סבל לבני אדם שעובדים בתעשיית האופנה המהירה והנצלנית.
♻
______________________________________________________________________________
"הבגד המקיים ביותר הוא הבגד שכבר בארון שלנו"
ארון הבגדים שלנו הוא אוסף זיכרונות.
בפריטים שלנו מסתתרות חוויות שאף אחד מלבדינו לא מכיר.
השמלה של הדייט הראשון שהוביל לזוגיות ארוכה, המכנסיים שלבשת לראיון משרת חלומותייך, המעיל שהציל אותך בגשם בעיר אירופאית, הנעליים שמעט לחצו לפני פגישה מרגשת ועוד ועוד זכרונות שצפים כשאנו לובשים את הבגדים האלה.
💚
בגדי נוסטלגיה בדרך כלל קשה לזרוק. אלה בגדים שנשארים בארון גם אחרי שהם מאבדים מעט מצורתם, נקרעים, מתמלאים בכתמים וכו'.
במקרים כאלה מגיעה ההבנה שאפשר להמשיך את חיי הבגד האהוב ע"י תיקון או מחדוש.
💚
אני אוהבת את כל הפריטים שיש לי בארון ואין לי הרבה.
לפני שבע שנים החלטתי לעבור למלתחה מינימליסטית. ממליצה לכולן.
הארון המקיים שלי מורכב מפריטים חכמים. הם חכמים כי אני מקדישה מחשבה (יותר נכון - אוכלת לעצמי את הראש) לפני שאני קונה בגדים.
אני קונה פריטים עם ערך. אני לא מדברת רק על הערך הכספי, חשוב לי הערך האקולוגי וההומני.
לפני הרכישה אני מריצה בראש סיטואציות ושילובים של הפריט עם שאר הבגדים הקיימים במלתחה, ומוודאת שהוא מדבר לסגנון שלי.
💚
אני רואה בארון שלי מעין חנות בוטיק, חנות שסגננתי לפי הדרישות שלי, לפי אורח החיים, התחביבים והעיסוקים שלי. הפריטים שאצרתי למלתחה תמיד מרימים לי את המוד, לרובם יש סיפור של התחלה ויהיו להם עוד הרבה סיפורים וחוויות.
💚
"בגדים מקיימים" הם כאלה שרכשת אצל מעצב/ת מקומי/ת שאת אוהבת.
המעצבים מציירים בכמויות קטנות, משתמשים בבדים איכותיים, גזרות ייחודית ולרוב גם תקבלי שירות אדיב.
"בגדים מקיימים" הם כאלה שנמצאו בחנות יד שניה היפסטרית או בחנות וינטג' יוקרתית.
"בגדים מקיימים" והכי אהובים שלי, הם בגדים שקיבלתי מאמא או מחברה.
יש משהו קסום וספוג באנרגיה של האשה היקרה שלבשה את הבגד לפניי.
"בגדים מקיימים" הם בגדים שמצאת פעם על הספסל, פריטים שהשכנה שלך פחות העריכה ואחרי הכביסה בריח מרכך שאת אוהבת, הפריט הזה יושב עלייך בול ואת מתה על זה.
"בגד מקיים" זו חולצה מכופתרת שגנבת מהארון של בן זוגך וקיבלת עליה מחמאות.
"בגדים מקיימים" הם בגדים נוסטלגיים, כאלה שעוברים איתך דרך.
כשאנחנו קונות בגדים, אנחנו לוקחות אחריות.
השתדלו לאצור כמה שיותר בגדים מקיימים ולקיים את ההבטחה של לקיחת האחריות.
ספרו לי מה הבגד המקיים והאהוב שלכן 🙂

Comments

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

מינימום סטייל / יוצאת עם הארון

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'