שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

 


פגישה מקוונת עם הסבר על הרכבת אאוטפיט מהתחלה ועד הסוף


קרה שהתלבשת נחמד אבל לא בדיוק כמו שדמניית? 

קנית בגדים לאיוונט וביום האירוע הבנת שזה מה זה "לא"? 

יכול להיות ששלפת מהארון בגדים שלא משקפים את מצב הרוח הנוכחי שלך והתבאסת? 

בטח יש לך חוש מעולה לשילוב בגדים אבל בכל זאת חסר איזה סיום מושלם.
 


בסשן של שעה, אסביר על תהליך בחירת הפריטים והרכבת האאוטפיט, ממה להתחיל ואיך לסיים. 

אספר על השיטה שלפיה אני עובדת ומלמדת את לקוחותיי, שיטה שמצליחה כבר מעל עשור. 

אלמד אותך איך לקחת פריט אחד כיוונים שונים כדי ללבוש את הפריט כמה שיותר פעמים ושלא ייראה משעמם.

זה נושא מאוד כייפי, יש בו תכנון וביצוע ובעיקר יצירה. 

בתום הפגישה אסכם הכל ואשלח לך למייל את הדגשים. 


 -                                                           דבר אחד חשוב - 

אני מאוד אוהבת אופנה, זה מה שלמדתי לפני 15 שנה במוסד אקדמי וזה נושא שאני חוקרת עד היום. 

אני לא מאמינה באופנה מהירה. זיהום וניצול הסביבה וגרימת סבל לבני אדם זה נגד העקרונות שלי . 



דברי איתי 

050-7602989 // spivakshani@gmail.com





Comments

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין