Posts

Showing posts from January 3, 2010

PIOO PIOO

Image
לפני שנה וחצי, כשחברתי פרצה לביתי וציוותה עלי לגגל   PIOO PIOO לא ממש הבנתי מה היא רוצה. אחרי שראיתי במה מדובר, שמתי לב שלעיתים אני חולמת על פפיונים. מותג " PIOO PIOO " פרץ לתודעתינו בשנת 2008 עם קולקציית קיץ מסקרנת - גזרות נשיות בפריטים צבעוניים בתוספת אפליקציות של דמויות מאגדות. הקולקצייה השניה הצדיקה את ציפיותיי - אותם הצבעים הססגוניים, הגזרות המחמיאות, קישוטי ריקמה ודמויות עליזות גורמות לתחושת ילדות נעימה. לאחר הקולקצייה השניה התחלתי לחלום ברבורים. מי עומד מאחורי המותג הצעיר והמצליח הזה? "נעים מאוד, מור"  - הציגה את עצמה המעצבת שחיוכה הענק הסתיר לי אפילו את שני החתולים הפרסיים : נמש וצמר. מור היא  PIOO PIOO , היא האחראית לברבור והאיילה, לצבעוניות, פרחים וגזרות מושלמות של השמלות, היא זו, שדואגת להשאיר את לקוחותיה עם תחושת נוסטלגיה נעימה שמזכירה גן שעשועים ענק מלא בצעצועים, הרגשה של נחמה, תחושת התרפקות על העבר המתוק במציאות הלא קלה שלנו. מור סיימה

הִתְפַּקְּחוּת

Image
נראה שלאט-לאט תעשיית האופנה מתחילה להתפקח ואולי אף לקחת אחראיות על קורבנות האנורקסיה. בחודש ספטמבר מגזין אמריקאי "גלמור" (Glamour) פרסם כתבה על נשים שמרגישות נפלא עם המשקל שלהן, עלמה בשם ליזי מילר (Lizzie Miller) בת ה-20  הצטלמה לכתבה זו עם תחתונים בלבד. בעודה מפגינה בטחון עצמי מטורף, היא קובעת סטנדרטים חדשים, שוברת סטריאוטיפ ומוכיחה ש"להיות יפה" זה לאו דווקא להיות במידת האחיינית בת השלוש עשרה. בזמן האחרון ראיתי  מספר הפקות אופנה, בהן נראות דוגמניות אנינות טעם, שלא מגבילות את עצמן לראש חסה ביום, הן נראות סקסיות להפליא בבגדים (וגם בלי) נראות בריאות ואנושיות. הפקה נוספת בנושא "size issue" צולמה עבור המגזין V. (בטח רמברנדט מחייך אי שם למעלה) צלם   Sølve Sundsbø