Posts

Showing posts with the label שנה טובה

מה השתנה?

Image
׳כדי להבין מה השתנה בחייך, תחזרי למקום בו היית לפני כמה שנים׳. ‏⠀ שכחתי איפה קראתי את השורה הזו, אבל זכרתי אותה כי היא מדויקת. 🍑 ‏⠀ בביקור נוסף אצל אמא, חשבתי על הדברים ששיניתי. להבדיל מהתקופה שגרתי אצל אמא (עברו מאז קרוב ל20 שנה) היום אני ‏⠀ - לא מבטיחה דברים שאני לא יכולה לקיים. ‏⠀ ‏⠀ - מאיטה את הקצב כדי להנות מהחיים עצמם. - ‏⠀ לא חייבת לאף אחד כלום ולא נמצאת במקומות או עם אנשים גם אם ׳לא נעים׳. ‏⠀ - בטוחה שיחסי אנוש זה אחד הדברים החשובים. ‏⠀ - הפוטנציאל הגדול נמצא במקומות הכי מאתגרים. ‏⠀ - אפשר לסגת ממטרה, פגישה, תכנית אם אני מבינה שאני לא מסוגלת לבצע. ‏⠀ - קשה מאוד למצוא אנשים שאפשר לסמוך עליהם, אני שואפת להיות בן אדם שאפשר לסמוך עליו. ‏⠀ - אם אכפת לי ממשהו, אני רושמת אותו כדי לזכור. ‏⠀ - מנוחה זה דבר בסיסי. ‏⠀ - מחסור בזמן נובע מסדרי עדיפויות לא נכונים. ‏⠀ ‏⠀ - לעזור לאחרים נותן הרבה אנרגיה. ‏⠀ - אגו זו חולשה. ‏⠀ - היום אני מסוגלת להודות בטעויות יותר מפעם. ‏⠀ ‏⠀- יוצרת רגעים נעימים. ‏⠀ - ממיינת, זורקת, לא מכניסה מיותר. ‏⠀ 🍑 ‏⠀

תלושים לחג - הדרך החכמה לנצל אותם

Image
את הכתבה הבאה כתבתי עבור " ווסטי " לדוברי השפה הרוסית הכתבה והנה התרגום למי שלא קורא רוסית: רוח נעימה בבקרים, מעט אגלי זיעה על העוברים ושבים, ילדים מותשים מהחופשים ונציגת משאבי אנוש מחויכת שמביאה לשולחנך מעטפה עם תלושים לחג. כל אלה מסמנים לך שהסתיו הגיע. אז כן, המעטפה עם התלושים זו מתנה כייפית, בייחוד אם התלושים הם לרשתות המזון , אבל במידה ולא, גם מהתלושים שמיועדים לרשתות הלייף סטייל אפשר להוציא את המקסימום עם רווח גדול. העיקר להשתמש בהם בתבונה. שימי לב, לפניך 5 טיפים חכמים לשימוש בשוברי חגים: 1 - נעלי סניקרס: נעלי הסניקרס תפסו  מקום של כבוד במלתחה שלנו. הם מאוד פרקטיים ולפני כמה שנים גם נהיו טרנדיים עם כל דבר שלא קשור לייעוד המקורי שלהם. חצאיות ארוכות, שמלות בוהו, מכנסים מחויטים, מעיל טרנץ' ועוד. מעצבי נעלי הסניקרס מעודדים ומתחזקים את הצורך שלנו בהם ומגישים לשוק מבחר באמת גדול של הנעליים המדוברות, לכן לך נשאר רק לבחור את הזוג שמדבר לסגנון שלך. Reebok 2  - מכנסי ג'ינס מעולים: מובן וברור לכל, שג'ינס זה פריט אלמותי. זהו חלק בלת...

עֲנָבִים אֲדֻמִּים יַבְשִׁילוּ עַד הָעֶרֶב

Image
שנה שעברה הייתה טובה אלי. אני מאחלת לעצמי שבשנה  הבאה יהיה טוב כמו שהיה, וכמו כולם מאחלת לשלמות. ואז כנראה אשתגע מאושר. אני אוהבת לברך בייחוד כשזה מגיע להתחלות חדשות, לכן:  קוראות וקוראים נפלאים שלי,אני מאחלת לכם שנה מוצלחת! שנה טובה ויצירתית, שנה שבה תעשו את מה שאתם אוהבים, למענכם ולמען האחרים. אני מאחלת לכם בריאות. אושר ושמחת חיים. שתדעו להנות גם מהדברים הקטנים, ששיר אחד ברדיו יעשה לכם צמרמורת נעימה ותראו שבסך הכל לא הכל קשה ולא הכל נורא, למרות שאנחנו חיים במציאות לא פשוטה. אני מאחלת לנו להיות  טובים יותר לסבובבים ולסביבה. אני מאחלת שנה אמיצה, שלא נוותר על החולמות ונעשה כל מאמץ כדי להגשים אותם. אני מאחלת לכולנו שנה טובה טובה, כזו שכשנצטרך לסכם אותה, נדע שהיא הייתה בדיוק כמו שרצינו. בגדול,  אני לא אוהבת פרידות כי זה עושה אותי רומנטית ורכה, מה שלא הולם לאופי הקשוח. הוחלט שאת סיכומי השנה נעשה אצל יעלי כדי שאוכל לשמור על הפאסון ובעיקר כי אם לסכם, אז עם חברה טובה וגוד וייבס.  וכך זה היה