Posts

Showing posts from January 17, 2010

Voyage

Image
להפקה עבור VOGUE האמריקאי לחודש פברואר נבחרו נטליה וודיאנובה - דוגמנית מובילה ממוצא רוסי ושון קומבס, הידוע יותר בכינויו "פאף דדי", הראפר הקשוח. נסיעה ארוכה ברכבת מפגישה שני עולמות שונים ומחזירה אותנו לרומנטיקה הקלאסית עם פריטים אקסטרווגנטים.                עד כאן הכל היה תמים, למרות המתח המיני שאפשר לחוש באוויר..      שימו לב איך הגלגל מסתובב -                                         פאף! הגברבר שלנו כבר הסיר את הג'קט וארוכת הרגליים התעטפה בשמלת הפיתויים שלה -             והנה - "שלום, נעים מאוד, באתי רק לשכב קצת במיטה שלך כי הנוף כאן ירוק יותר"              "בשמחה חמודה!נביט ביחד אל הנוף." (לא אגלה לה שאין לי שליטה על יד שמאל )                           "צ'או זריר..ותזהר, אני בלבן!"            "רק בזכות המקצוע שלי אני מסוגלת להכניס את כל האואוטפיטים שלי למזוודה אחת קטנה." צילום - אנני לייבוביץ'.

For King and Country

Image
בתצוגות האופנה לסתיו-חורף 2010 עדיין ניתן לראות את סיגנון המיליטרי, ששב אלינו לפני שנתיים ומסרב להעלם. פריטים בהשראת שנות ה-30-40 משתלבים עם פריטים קלאסיים, רלוונטיים לשנת 2010. קולקציית Burberry סתיו-חורף 2010 מעילי חורף בצבע חאקי או כחול חזק בתוספת כפתורי וינטג' זהובים עגולים ובולטים, בצורת מטבע. הגזרה הבאמת מגניבה היא גזרת שעות חול - מעיל צר באזור המותניים.   המכנסיים עמוק בתוך הנעליים הקשוחות ג'ון גליאנו הרחיק לכת - נזכרת בימי המהפכה הצרפתית  אז כמו שאומרים - לכבוד המלך והמדינה D&G סתיו-חורף 2010   

ליידי גאגא אצל אופרה

Image
ליידי גאגא הסנסציונית התארחה היום אצל אופרה ווינפרי. דבר משמח בפני עצמו. מה שנוגע ללב, זה שרק אתמול ביטלה גאגא את הופעתה עקב התמוטטות. למה קרסה ליידי גאגא אתם שואלים - שעה קלה לפני תחילת ההופעה היא הרגישה סחרחורת, הדופק שלה לא היה סדיר והרופא קבע : הליידי תשושה ומיובשת. (על "מסדר מים" ככל הנראה לא מלמדים באמריקה.חבל ) סוף טוב הכל טוב והיום היא הופיעה רעננה וקוצנית כמו סרפד אחרי הגשם: חלק 1 חלק 2: