מינימליזם שלי







עומס בעיניים גורם לי לאי נוחות.

גם לכםן?

🧘🏻


אחרי מספר שנים טובות, אני שוב מוצאת את עצמי בחיפוש אחר דירה. 
אחד ממעברי הדירות אגב, הוביל אותי לשינוי שבזכותו הפכתי למינימליסטית וצרכנית מודעת יותר.
תוהה מכמה חפצים אפרד במעבר הזה והאם אפשר לצמצם עוד.

🧘🏻

אומרים שריבוי חפצים מקרקע אותנו. 
מסכימה. 
מינימליסטים לא מחזיקים חפצים מיותרים, רוכשים רק את הנחוץ בדגש על איכות ולא על כמות ובכל זאת, רק מלדמיין את שלב האריזות, בא לי לברוח. או להפוך לצועניה של פעם, שנוסעת עם הבית לכל מקום.

🧘🏻 

החלטתי שהפעם, אעשה את ניפוי החפצים בדומה לניפוי הארונות שאני עושה עם לקוחותיי- חלוקת הדברים לשלוש קבוצות: להשאיר, למכור ולמסור/לזרוק. 
שלא בדומה לארונות - את קטגוריית ׳להמתין׳ לא אכניס, כי מכשיר חשמלי שלא בשימוש או סיר לא יירדו במשקל ;). 

🧘🏻 

כשאני מריצה את כל הדברים בראש, אני מבינה שהשד לא נורא כל כך ומצפה למעבר קל ומהיר. עם פחות חפצים ממה שהיה לי עד כה. 

🧘🏻 

חודש אוגוסט, תהיה נחמד

Comments

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין