לא על בייסיק לבדו




׳עשיתי סדר בארון, הרכבתי קפסולה וכרגע יש לך רק פריטי בייסיק וזה קצת משעמם.׳ 

זו שאלה ששואלות אותי לא מעט לקוחות לפני ליווי לקראת המלתחה המדויקת שאנו עושות יחד. 

מה שאני ממליצה כדי להפוך מלתחת בייסיק למלתחה מסוגננת (׳לוקים בסטייל׳, בשפת רחוב):

- להכניס לבייסיק עוד 2-3 פריטים ייחודיים באיכות טובה.

- באופן כללי, אני מציעה להנמיך בקנייות ב׳מאס מרקט׳ ולשאוף לבגדים ראויים, לאו דווקא מאוד יקרים. הכוונה לפריטים שהגזרה והתפירה שלהם מצוינת, כל ה׳דיטיילס׳ במקום, בדים טבעיים. אפשר למצוא כאלה אצל מעצבות/ים, בחנויות וינטג׳ וגם בחנויות יד שניה יש גם לא מעט אוצרות.

- לעשות ניסוי של שילובים/גזרות חדשות. בשביל זה צריל לצאת מעט מההרגלים המוכרים. למשל אם את רגילה לסקיני בגזרה גבוהה, תנסי לבדוק ג׳ינס בגזרה ישרה ומותן גבוה.

- להוסיף צבע: הבייסיק שלך מורכב מגוונים של שחור, כחול, לבן ותכלת? תוסיפי גוון ירקרק או אפור על כל גווניו. אם את באקסטרים, אפשר גם כתום, מה שעובד לך, רק שזה ייראה מאוזן.

- לא בעניין להכניס גוונים נוספים לבגדים? תנסי את זה עם נעליים. נעליים ירוקות, כחולות, חרדל וכו’.

- לא לציית ל׳חוקים׳ - אזור קצת ריסקי, אבל אם עושים את זה נכון, אפשר להרכיב אאוטפיט מגניב. נניח, כלל יודע שמתחת לחולצה לבנה יהיו דברים בצבע גוף (ניוד). כאן אפשר לנסות ללבוש דווקא שחור. מאוד חשוב שזה ייראה נח, הגיוני ומדויק. לנועזות - סנדלי ׳שורש׳ עם מכנסיים מחויטים (השתדלי לשמור על רמת אסתטיקה גבוהה, בייחוד בכפות רגליים). ראיתי גם שילוב סופר מגניב כזה עם גרביים. נשמע פסיכוטי, אבל במציאות ובשילוב נכון זה יכול לעבוד מאוד מעניין.

- בתמונה - אני ׳נינה׳-
נינה 

מותג תל אביבי בניצוחה של מילי רהב. החנות כרגע פרוסה על פני אתר מכירות ובימים כתיקונם אפשר להנות מחוויית הקניה בחנות ביפו. ׳נינה׳ עונה להגדרה אופנה הוגנת. ייצור בכמויות קטנות, תפירה מקומית וכו׳.

‎כששאלתי את מילי מה חשוב לה להעביר ללקוחה שלה, ענתה שהכי חשוב לה שתראי ותרגישי יפה, שיהיה לך נח ולא משעמם בבגדים שהיא מעצבת.
‎הפריטים עשויים מבדים טבעיים, נעימים לגוף עם נפילת בד מדויקת.




Comments

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין