איך להתלבש ביום יום



































איך להתלבש ביום יום?
🧜🏻‍♀️ ‏⠀
זו שאלה שמעסיקה כמעט כולנו.
מה לעשות שלא בכל יום יש לנו איוונט אצל השגריר הבריטי ולא בכל יום יש תצוגת קולקציית ריזורט של שאנל. ‏‏ מה שאנחנו רוצות, זה להתלבש יפה, להראות מיוחד, נוח ולא מתאמץ.
בקשה קטנה אבל מורכבת.
‏⠀ ‏⠀
יש לא מעט סגנונות שיכולים לשמש אותנו ליום יום:
Smart casual, business casual, sport casual, city/urban casual, casual chic.
כל אחת תמצא ברשימה הזו משהו שהכי מדבר אליה. ‏🧜🏻‍♀️⠀ ‏⠀
‏⠀
מה שהכי חשוב בשבילי, זה לא הסגנון אלה איך הפריטים שאני לובשת נראים עלי. חשוב לי מאוד שהפריט ייראה עלי מושלם, שיתאים לי לגזרה. ‏🧜🏻‍♀️⠀ ‏⠀
‏⠀
אצל ורד, מעצבת האופנה ובעלת @studio_v_
תוכלו למצוא פריטים שעונים לרוב הסגנונות שציינתי.
🧜🏻‍♀️
‏⠀
ורד עונה להגדרה של אופנה הוגנת.
היא מייצרת בכמויות קטנות, יש לה שתי קולקציות בשנה, היא מעצבת גזרות אלמותיות ומציעה פריטים מיוחדים שמתאימים לשלל סגנונות. 🧜🏻‍♀️
‏⠀
הלקוחה של @studio_v_ מקבלת מענה ישיר. ‏⠀
הדבר הכי חשוב שצריך לדעת על הסטודיו של ורד, זה שאפשר להתאים גזרה שאהבת בול למידותייך.
כלומר, אם התמזל מזלך ואת גבוהה מאוד או נמוכה כמוני, ורד תדע להתאים לגזרתך את הפריט.
גם אם נניח חפצה נפשך בשרוול ארוך או קצר, להחליף בד וכו׳. זה הכי קרוב לתפירה אישית שיש ואני לא מכירה עוד סטודיו כזה שעושה את השירות החשוב הזה. 🧜🏻‍♀️ ‏⠀
‏⠀
בתמונה-אני מאושרת בחליפת לורקס מדהימה של ורד.


Comments

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין