קניה חכמה עם ג'סה גריי



נושא צריכת אופנה חכמה עולה לא מעט בקבוצת "ארון מלא"שציינה בשבוע שעבר 5000 משתתפים ומשתתפות.
חלק גדול ממלתחתי מורכב מפריטים של מעצבות מקומיות כי קודם כל חשוב לי מאוד לעודד ייצור מקומי, גם כי אין שום סיכוי שאמצא עוד עשרות בנות באותם הפריטים כמו שלי וגם כי זה "אופנה הוגנת" שיש. 

לפני כמה חודשים נתקלתי במותג חדש עם שם טיזרי Jessa Grey.
במבט על הפריטים אפשר לראות קו עיצובי ברור - אורבני, נח, פרקטי ואסתטי, פריטים שיתאימו ליום יום וגם ליציאה בערב.
מאחורי המותג עומדת הדס, אדריכלית בהשכלתה שהחליטה לממש את חלומה והפכה למעצבת אופנה. דיברנו ארוכות על אופנה וקיימות, על רשתות הפאסט פאשן, על "אופנה לאן" ועוד. אין ספק שהדס בחרה נכון כשהחליטה לעצב בגדים, כי היא עושה את זה עם המון מחשבה וכוונה סביבתית.

ביקשתי מהדס כמה טיפים בנושא של קנית בגדים חכמה:


* "לקנות בגד על-עונתי, כזה שיהיה בו שימוש כל שנה. מזל שכזה דבר מאוד אפשרי בארץ." 
* "בקניית פריט מסוים, נסי לבחור בגד באיכות טובה, כדי שישמש אותך לכמה שנים ולא יתפרק אחרי 7       כביסות."
* "לקנות רק אחרי שאת בטוחה שתלבשי אותו, תהני ממנו והוא יהיה ה-to go שלך."
* "מחיר הבגד צריך להיות פיירי. אני אישית מעדיפה לשלם סכום הגיוני על פריט מאשר לקנות משהו ב-50       ש"ח בידיעה שמי שייצר את הבגד עבד בתת תנאים כדי שאוכל להנות ממנו." 

אלה גם הערכים שמנהלים אותי כשאני מעצבת בגדים עבור לקוחותיי וזה משמח אותי.

וזו אני, בשמלת ג'סה גרי שעונה על כל הקריטריונים של הדס :)














































Comments

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין