סיום 2017 והמערכת של מיקי חיימוביץ

שנת 2017 מגיעה לסיומה ואיתה לא מעט הדברים שהספקתי לעשות כדי להציף את הנושא שאני חיה אותו כבר כמה שנים - אופנה הוגנת.

לצד העבודה כסטייליסטית אישית שמלמדת את לקוחותיה לחיות עם ארון בגדים מסודר ומצומצם, לצרוך אופנה בצורה שלא תכאיב לבני האדם ולסביבה, התאריינתי למספר גופי תקשורת כמו תכניות בוקר, מהדורת החדשות, רדיו, עיתונות מודפסת ודיגיטלית. 
בנוסף העברתי הרצאות בפני קהל רב של נשים בנושא אופנה הוגנת ונתתי כלים איך לחיות עם ארון מצומצם ולהשאר פשיוניטסה ונהניתי מכל רגע.


תכנית הבוקר של רשת


גלריה, "הארץ"

אני שמחה וגאה להיות המבשרת והמספרת, המסבירה והמרצה בנושא שכל מי שצורך אופנה חייב לדעת.
כולי תקווה ששנת 2018 תהיה גדושה בעוד ראיונות והרצאות, ולקוחות מרוצים כדי שעוד ועוד אנשים ייחשפו לנושא הכה חשוב. 


העונה החדשה של "המערכת של מיקי חיימוביץ'" נפתחה בסרט ששמו "המחיר היקר של האופנה הזולה".
חיכיתי לתכנית הזו ולא רק בגלל שהשתתפתי בה.
חיכיתי לתכנית הזו כי ידעתי שהיא תעורר שיח ציבורי בקרב נשים ואנשים שלא היו מודעים לנזקים שגורמת תעשיית האופנה.
ובכן, היו תגובות והן היו שונות: החל מ- "אני לא מאמינה שזה ככה ועכשיו אתחיל לקנות רק יד שניה" ועד "לא אכפת לי מה קורה בקצה השני של העולם, העיקר שאני יכולה לקנות בזול".
תגובות אלה מרתיחות את דעתי וכשראיתי טוקבקים דומים בקבוצות פייסבוק השונות שקשורות לסטיילינג, הגבתי והסברתי למה כדאי לשנות את התפיסה ואיזה יתרון עצום יש לזה. 

נושא האופנה המהירה עד עכשיו היה מוסתר בארץ. היה לנו נוח לקנות בזול ולא לחשוב שהפריטים הזולים ייזרקו מהארון בעוד שנה (במקרה הטוב). 
אני שמחה שהתכנית הזו יצאה כי אני באמת מקווה שרוב הצופים שינו את דעתם על התעשייה המורכבת הזו.

לינק למי שטרם צפה - כאן .


לפני מיקי, היו אלה מספר אנשים שהנושא חשוב להם עד כדי כך, שהם עשו סרט סופר חשוב
אני מאמינה שרוב קוראי ראו אותו, את  סרט הדוקו the true cost שיצא לפני שנתיים ומדבר על הנושא של נזקי תעשיית האופנה ומטלטל את כל מי שצופה בו. 
למי שלא ראה, אני ממליצה מאוד לראות ולחשוב.






















שנת 2018 בפתח ואני מאחלת לעצמי להגיע לעוד ועוד אנשים, שיחד ניגע בנושא המאוד חשוב הזה של אופנה הוגנת. 


בזכות העבודה שלי כסטייליסטית הוכחתי שהמקצוע שלי זה לא לקנות הרבה בגדים טרנדים אלא להראות ללקוחות איך לחיות עם ארון קטן ואיכותי, לחשוב לפני כל קניה, להצמד לסגנון האישי ולא לרדוף אחרי הטרנדים שמוכרים לנו ובעיקר להעדיף איכות על כמות. הרווח שלכן יהיה כפול - רווח הומאני ורווח כלכלי. 


שנת 2018 מוצלחת ונבונה שתהיה לנו!

Comments

Ayelet Shachar said…
מאוהבת בך אישה מוצלחת ונבונה שכמוך. איזו שנה מדהימה הייתה לך !!! בטוחה שזה רק תחילתה של דרך מופלאה 💖💖💖

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין