INDIE PRINT / שני פריטים בתכלת

יש פריטים שמתאהבים בהם ממבט ראשון.
ככה קרה לי עם השמלה התכולה של Indie ותיק גב אורבני ונוח להפליא של Anka.


החלטתי לדבר על שני המותגים באותו פוסט כי שני המותגים הם תוצרת כחלו-לבן,
שניהם מנוהלים על ידי נשים ושניהם מציעים פריטים כייפים, בדים טבעיים, גזרות קלאסיות והרבה אסתטיקה.

במקרה גם שני הפריטים החדשים שלי הם בתכלת. 

Indie  - מתוג אורבני שמציע מבחר לא גדול אך מאוד ממוקד של שמלות. 
מאחורי המותג - לירון כהן. את לירון הכרתי לפני כמעט עשור ומאז ועד היום, היא מפזרת קוליות אין סופית וכך גם העיצובים שלה.
מדובר בשמלות בגזרות נוחות ונשיות, שכיף לצאת איתן לטיול ביום וגם לדרינק קליל בערב. מאוד מגניב ונונשלנטי בו זמנית.
כל השמלות עשויות כותנה נעימה, רובן עם כיסים, צבעים נעימים ומרגישות נעים מאוד על הגוף.
יודעת שאני הולכת לחרוש על השמלה הזו וכך למעשה אשרוד את הקיץ הישראלי הלוהט פחות מיוזעת ואפילו קצת יותר יפה.
































Anka הוא מותג של ענת, מעצבת גרפית עם רזומה של 20 שנה בתחום של פרינט ומיתוג.
מזה שנתיים ענת מנהלת את המותג שלה, שמציע לנו תיקים עם הדפס רשת ידני, טכניקת טקסטיל המסורתית. 

תיק הגב החדש שלי, עשוי מבד והוא בצבע תכלת גם. תיק כזה משדרג כל אאוטפיט, כי את צבעו קשה לפספס.
כיוון שהתיק עשוי בטכניקת צביעה ידנית וצבעו בהיר, יש להתיחס אליו באהבה ובעדינות - להקפיד מאוד שלא להרטיב אותו מידי במים במקום נקודתי, אחרת הצבע עלול לרדת. ניתן לכבס במים פושרים, כביסה ידנית. לתלות בצל ולתת לו להתיבש.
גודלו של התיק מאפשר לי להכניס לתוכו כל מה שאני צריכה ויש בו כיס פנימי קטן לדברים קטנים כמו מפתחות, טלפון וארנק.



























שני הדברים האלה שימחו אותי לאחר אתגר חודש יוני שרץ ב"ארון מלא".

אני מאמינה שלאחר חודש ללא קניות המשתתפות הסיקו לא מעט מסקנות,
בעיקר אילו פריטים הכי לבישים בארון ומה חסר. 
בטוחה שהארונות של הקבוצה שלי מתחילים להסתדר על הצד הטוב והמסודר,
ועדיין, מזכירה שלפני כל קנייה יש לחושב היטב על כמה נקודות:
 - האם הפריט שאת רוצה לקנות הוא הפריט שחסר לך בארון
 - האם הפריט הזה ישתלב עם הפריטים הקיימים בארונך 
 - האם אין לך כבר פריט דומה
 - האם הפריט הזה ישמש אותך לכמה עונות מבחינת האיכות והגזרה.


כל התשובות נכונות? - תתחדשי ותהני :)

אם חשקה נפשך במלתחה חכמה, איכותית, סביבתית, יפה ויצירתית
אני כאן לעזור לך לבנות אחת כזו!
בפייסבוק
או מייל
spivakshani@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין