משקפיים קונים מהר

אני אדם נאמן. גם למשקפיים. 
בעיניי, משקפי שמש ומשקפי ראייה צריך לבחור היטב, להשקיע בזה זמן וכסף. ואם זה מתאפשר, אז לקנות משקפיים יקרים בפחות כסף. 
יש הרבה דרכים לעשות זאת, אחת מהן לקנות בחנויות אאוטלט.
את בדיקת הראייה האחרונה שלי עשיתי לפני כמעט שלוש שנים. זו הייתה הפעם הראשונה שהזדקקתי למשקפי ראייה. לאחר שעה וחצי של מדידות, בחרתי בזוג משקפיים אייקוני, שמאוד מתאים למבנה הפנים שלי ולגוון העור. המשקפיים זכו למחמאות ואני לכמה שנים של נחת.


תמונת אינסטגרם מלפני 154 שבועות
















כאמור, זה היה לפני שלוש שנים. מאז, כמעט שנה וחצי אני רואה ב"blur". שמתי לב שאני רואה מטושטש, אבל דחיתי את הבדיקה כי לא מצאתי לזה זמן. כשזה לא כואב, זה לא דחוף. 
תמונת אינסטגרם מלפני 150 שבועות

















הראייה התדרדרה ולאחר שטעיתי בזיהוי ממרחק שלושה מטרים וקראתי בהתלהבות לאישה זרה "בואי לבוסה, בובה", נדלקה נורת אזהרה. במקרה אחר, נתקעתי בארון חשמל ולפינאלה נפלתי כי לא ראיתי את המדרכה, הבנתי שיש בעיה. 

לא מזמן התבשר לי שאופטיקנה פותחים חנות אאוטלט והוזמנתי להציץ במבחר שהחנות מציעה.
במרחק של עשרים דקות מתל אביב, אבל עדיין באזור חיוג 03, בעיר האורות פתח תקווה, נמצאת החנות המדוברת.
שלט על קיר החנות מבשר על "משקפי ראייה תוך שעה".
מסתבר שהשלט לא משקר, הם באמת עושים משקפי ראייה תוך שעה. 


לאחר בדיקה של כמה דקות, שירות מקצועי ונעים היה לי מרשם חדש לעדשות. בחירת המסגרת הייתה מורכבת יותר, אבל עם הכוונה נכונה של עובדת החנות, המשימה הושלמה. התמקדתי על מסגרת מדהימה של CELINE שהתאהבתי בה ממבט ראשון.






































ואם אני כבר בפתח תקווה, בחנות האאטולט, שלא אבחר גם משקפי שמש? בטח שכן.
עשרים דקות נוספות של מדידות, התלבטויות והחלטה. 
שלום ונעים מאוד לזוג sunnies מבית FENDI החדשים שלי, שמגנים על עיניי מפני השמש החורפית עושים אותי יפה-יפה. 



































היה כייף ואני מקווה ששני הזוגות האלה ישמשו אותי לעוד כמה שנים, עד הבדיקה הבאה.
בינתיים, רק אומר שלמי שאיכות במחיר שווה חשובה לו, כדאי להציץ באאוטלט המדובר.


Comments

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

מינימום סטייל / יוצאת עם הארון

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'