יום הולדת שמח או איך הפכתי לקלישאה


עוד חורף, עוד יום הולדת... 
זה לא נכתב בדרמטיות, גם אם לרגע היה נדמה כך :)
אם עד תחילת שנות השלושים לחיי הייתי מרימה לעצמי מסיבות יום הולדת רוויות אלכוהול, כבר כמה שנים שאני מוותרת על ההמולה וחוגגת עם האהוב במסעדה. 

זה היום הולדת הראשון שלי בתור אמא.
עכשיו אנסה לא להיות קלישאתית, אבל אני כבר יודעת שלא אצליח -
יש רגעים, בהם אני קולטת שיש לי שמש קטנה עם עיניי תכלת בבית ונזכרת בחיוכים שהיא מפזרת לנו. ברגעים אלה הכל מרגיש מושלם. לפעמים אני תוהה ממי היא לקחה את האופי החיובי הזה, כשאמא שלה כזו "הייטרית" ומקווה שלא תפסיק לחייך :)

כנהוג בקרב אמהות טריות, ליום ההולדת שלי קיבלתי מתנות עבור בתי הקטנה. הייתי מאושרת עד הגג והנה - אני שוב קלישאה.
את חד הקרן הקסום הזה, דריה קיבלה מעינב , בעלת סטודיו מתוק לעיצוב טקסטיל לחדרי ילדים ותינוקות.
החבר החדש הגיע בקופסא גדולה, עם פאייטים ושקית מרשרשת. שמש עיניי התכלת הביעה התלהבות מהרישרוש וניסתה לתלוש לחבר החדש את הקרן.
סיכמתי עם הבת שאת החד קרן נשים על השולחן שממול שידת ההחתלה, כדי שכולם יישארו שלמים.




המתנה השניה שקיבלתי הייתה שוב, עבור הבת.
דריה, שעדיין לא יודעת כמה החיים שלה יפים, קיבלה אוברול יפייפה ממותג בגדי ילדים חדש בשם MAYAYA.



צוות המעצבות איה פרידמן אברהמס ובת דודתה מאיה רפפורט טאוב החליטו לנטוש את מקצועותיהם הקודמים ולהתמקד בעיצוב בגדי ילדים, וטוב עשו!
בקולקציה הנוכחית של המותג אפשר למצוא פריטים מגיל חצי שנה ועד גיל 14. הסגנון בוהו אורבאני, הבגדים עשויים כותנה נעימה והדבר שהכי מצא חן בעיניי, זה שפלטת הצבעים של המותג לא מגדירה חלוקה מגדרית. (זה מדהים, במיוחד אחרי שכמעט התעוורתי באחת החנויות של רשת kiwi  ממחלקת בנות והצבע הוורוד על כל גווניו שהחנות הציעה.)
כאמור, דריה קיבלה אוברול מגניב עם צורות גיאומטריות. כרגע הוא קצת גדול, לכן לא הצלחתי לצלם אותו עליה, אבל בקרוב מאוד הילדה תתחיל לספור את הצורות ולעשות צרות. 




















אשה מוכשרת מאוד ואהובה, הפתיעה אותי עם מתנה שהיא כל כולה בשבילי - תיק גדול ומושלם. 
מעבר להיותו סולידי, יפה, עשוי מעור איכותי וצבע מנצח, הוא יכול להכיל המון דברים, בית גדול ואולי גם פיל. 

ושוב, האשה הקלישאתית שבי חשבה קודם כל על כמה צעצועים, בגדים ובקבוקים של הבת ייכנסו לתיק.
(לאחר בדיקה מעמיקה, נכנס הכל וגם הבת)

















ביום הולדת עצמו, ציפו לי עוד כמה הפתעות נעימות מאוד, כמו זר פרחים יפה ומתנה מבן זוגי ועוד זר מדהים נוסף ומשלוח מהמעדניה עם דברים טעימים שאני מאוד אוהבת, משתי הנשים האהובות של חיי - חיימי קימלמן וליאני לב.
אין לי בעיה להגיד שהתרגשתי עד דמעות, והנה - אני שוב קלישאה. 


אז עם הפיכתי לאמא טריה הפכתי גם לקלישאה מהלכת. אני מאחלת לעצמי לשנה הקרובה בריאות מלאה, שלווה טובה, הצלחה גדולה, פרחים רבים ושהבת שלנו תמשיך לחייך אלינו כל יום. 










Comments

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין