טרנדים שמנדים. אופנת סתיו-חורף 2017


שבועות האופנה חלפו והשאירו אותנו עם מצעד הטרנדים, (רובם שבו אלינו מהניינטיז) שעל פיהם קורבנות האופנה ירוקנו את החסכונות. 
על מה לשים עין - 

קטיפה
פעם הבד הזה היה שייך לבני משפחות אצולה והיום הפך לנחלת הכלל. כמה טרנד הקטיפה יהיה רלוונטי בחורף 2017? בואו נגיד שמלבד שמלות, חולצות, כובעים, כפפות, ודברים הגיוניים שעושים מקטיפה, ראיתי כבר שרוכים, טבעות וגרביים מהבד הזה. 
כיוון שאני נגד בזבזנות יתר, אני מציעה לשלוף פריטי קטיפה מהארון של סבתא/בויידם של הבגדים שלך מתקופת התיכון או אופציות נגישות בחנויות המוניות.
































חצאיות פליסה
שיטת הפליסה החלה את דרכה בתקופת מצרים העתיקה ושבה אילנו בשנות העשרים של המאה הקודמת. כיום הדבר מכה שוב ואם לא הספקת לקנות לך חצאית פליסה מבריקה, כדאי שלא תצאי מהבית. הסביבה עוד עלולה לחשוב שאת מורדת או חלילה לא שמת לב שחצאיות פליסה מבריקות עכשיו זה השיא.
איפה קונים? החל מחנויות מותגים בכיכר המדינה ועד רינה בוטיק באלנבי. 


















































ג'ינס פרום בקצוות 
ג'ינס הוא ה-must have הכי נכון  בארון וכבודו במקומו. את מכנסי הג'ינס אנחנו יכולות לשלב עם כל דבר אפשרי, אפילו עם שמלות עד הברכיים או ארוכות יותר (הטרנד הבא ברשימה). 
את הפרומים אפשר למצוא ב-"Zara", "Pull and Bear", "Top Shop" ועוד רשתות המוניות שמחליפות את המלאי פעם בחודשיים, וכמובן, אפשר לפרום זוג ג׳ינס קיים. 
























אחד הטרנדים האהובים עלי - שמלת בוהו ארוכה מעל ג'ינס
כאן צריך מאוד להזהר, כי לא כל שמלה ארוכה מתאים לכל ג'ינס, ולא לכל גזרה. הטרנד מאוד מתאים לעלמות חן גבוהות, וכיוון שהדבר משתלב יפה עם נעליים גבוהות, גם נשים נמוכות יכולות להנות ממנו.  




























לא אסיים לפני שאדבר על כמה אופציות של ג'קטי "בומבר"
מקורם בארה"ב של שנות השישים והם עוצבו במיוחד עבור טייסי קרב. אורך הג'קטים האלה היה עד 
המותניים, בגימור היה פס של רצועת בד נמתחת, לאורך הג'קט היה רוכסן וכפתורי מתכת/לחצנים. 
בסוף שנות התשעים הם חזרו אלינו, היישר לתקופת התיכון והיו עשויים מבד ולא מעור, ומשם היישר לשנת 2016. אופציות הלבוש של הג'טים האלה די רחובת - החל מג'ינס ועד לחצאיות, כאשר נעלי ספורט או נעליים גסות יותר, סטייל ד"ר מרטנס יכולים להראות לא רע בכלל. 





























אלה הטרנדים העיקריים לחורף 2017. 

תזכרי, את ממש לא חייבת לקנות את כל מה שנכון עכשיו ואפילו ממש לא צריכה. 
מה שחשוב באמת, זה לשמר את הסגנון האישי שלך, לשחק איתו ולעשות mix and match וללכת עם מה שאת מרגישה הכי נוח ומה שהכי מתאים לך. 
תהי את הטרנד!

סתיו מעולה שיהיה!


Comments

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין