ביוטי שמוטי - סקירת טיפוח

הכל מאוד פשוט - בקיץ אין צורך יותר מכמה מוצרים בסיסיים כדי לשרוד את החום ולהראות בת אדם. 
בחום הישראלי של חודש יולי אני משתמשת במספר מצומצם מאוד של דברים  - קרם לחות לפנים, מייק אפ, מסקרה, קרם ידיים, קרם גוף ולק. כל השאר בונוס.






















את הלקים של essie אין צורך להציג, הם ידועים באיכות המעולה של הלק, במברשת הרחבה שנוחה למריחה ובמגוון העצום של גוונים.
הצבע הזה קיבל שם מתחכם not just a pretty face ואני מאוד אוהבת אותו. בעיקר בגלל השם (כי הגוון, כפי שניתן לראות מאוד נוח ומתאים לכל פעילות החיים).





















המסקרה ה"ערפדית" הזו שייכת למותג הישראלי של עדה לזורגן מאפרת בחסד, בעלת בית הספר לאיפור ויצרנית מוצרי איפור וותיקה בשוק הישראלי.
המסקרה, בעלת מברשת סיליקון, עם מרווחים צפופים, מקנה לריסים נפח מסוים ומחזיקה מעמד ארבע-חמש שעות. 
















המוצר הבא שהגיע לידיי הוא של המותג הנהדר  - Moroccanoil שכתבתי עליו לא פעם.
אני מאוד אוהבת את המוצרים שלהם, גם בזכות הריח הייחודי ובעיקר בזכות האיכות. בעבר השתמשתי בקרם גוף, שמן לשיער וקרם לחות לשיער.
המוצר הבא שלהם שניסיתי הוא "דריי שמפו". דבר מאוד נוח במיוחד בקיץ, כשהלחות משמידה את השיער וכשאין זמן וחייבים לצאת מהבית. השמפו מגיע בשתי וריאציות: לשיער בהיר ולשיער כהה. אופן השימוש בו די פשוט - התזה על השורשים ועיסוי באזור המותז. לאחר השימוש, השיער מקבל קצת נפח ונראה נקי משמנוניות.
ניסיתי אותו פעמיים. הוא משאיר ריח נעים בשיער ועושה את העבודה.


קרם ידיים של מותג הטיפוח הצרפתי  Nuxe.
הקרם כביכול כמו כל קרם ידיים, הוא שמנומני, הוא עושה את העבודה, אבל הריח שלו לא הכי נעים. ודווקא מקרם ידיים אני מצפה לריח טוב. דבר מבאס נוסף בקרם הזה הוא אי ספגיה מהירה. הוא נספג בקצב צב צרפתי. לא כייף בכלל.
(מקווה שמישהו במפעל יקרא את ההערות שלי וישפר את המוצר:)



סבון גוף של חבר הצרפתי נוסף  Yves Rocher הגיע אלי בדיוק בזמן שהייתי צריכה אותו.
כיוון שאני אמא לתינוקת, אני לא משתמשת בבשמים כרגע. הריחות היחידים שלי לתקופה הקרובה הם ריח סבון וקרם גוף.
לסבון גוף הזה יש ניחוח עדין של פרח המגנוליה הסיני. כיוון שמעולם לא הייתי בסין, זה לגמרי עושה לי חשק לבקר שם רק בשביל להבין האם ככה באמת מריחה המגנוליה שלהם.
בכל מקרה, המקרם שלו קרמי, הצבע וורדרד והניחוח נשאר על הגוף עד שהחום הישראלי שובר את בלוטות הזיעה. 


לא אלך בלי להשאיר כאן אתר מעולה בנושא בריאות, טיפוח ויופי שאני מאוד אוהבת. 
מאחורי המיזם עומדים מספר רופאים וקוסמטיקאיות שנותנים עיצות זהב לקוראות - Very Well

Comments

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

מינימום סטייל / יוצאת עם הארון

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'