Open your //Closet // Options - הרצאה מאת: שני ספיבק


הבלוג הזה קיים מ-2009.
שנה לפני, התחלתי לעסוק בתחום הסטיילינג.
מאז שהבלוג נפתח, לא זכור לי שהזכרתי את העובדה שמה שאני עושה מעבר לניהול הבלוג
זה סטיילינג, קניינות אישית ושאני מעבירה הרצאות בנושא אופנה, סגנון, אתיקה ואסתטיקה.
לפני מתן שירותי סטיילינג אישיים, השתוללתי קצת עם סטיילינג להפקות למגזינים, קטלוגים,
ואפילו קליפ לרמי פורטיס.
את אהבתי הגדולה בתחום מצאתי דווקא בעבודה אישית עם לקוחות יחידים, אחד מול אחד.
מאוד אוהבת את העבודה שלי, בעיקר כי אני אוהבת אתגרים ותוצאות.
מספק אותי לעזור לנשים ולגברים להראות טוב יותר ובעיקר להרגיש טוב עם עצמן/ם.
כל ההקדמה הזו למעשה היא בילד אפ  להרצאה נוספת שאני מעבירה בחמישי הבא, ה-10/3.
היא תתקיים באחת מחנויות התכשיטים היפות בעיר

מאוד אשמח לראותך!

Comments

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין