פוסט אקטואלי שלא קשור לפורים


ימים של חוסר מוטיבציה.
בדרך כלל הם מתחילים מבוקר עצל מאוד, בו אחרי שתי כוסות קפה כבר אפשר להבין שהיום לא יתרומם בעצמו.
ברגעי חוסר מוטיבציה כאלה, אני מנסה למלא את עצמי בדברים שיכולים להרים - סדרות, סרטים, פרופילים מגניבים באינסטגרם ומה שנמצא בהישג עכבר המחשב.

הסדרה הנוכחית שלי היא "Girls", עונה 5.
לא חושבת שאני צריכה להרחיב, בטוחה שקוראות בלוג זה יודעות במה מודבר ומאוהבות בלנה דנהם לפחות כמוני. רק אומר שהיא הכינה לנו עונה מושלמת.


בשיטוטי באינסטגרם מצאתי את הפרופיל המעניין הזה, של Rain Doveאמריקאית מגניבה שמשחקת עם המגדר.
ויש אתAmalia Ulman, ציירת מוכשרת שמכניסה את עוקביה לעולמה המרתק.
אחרונה ומאוד מומלצת בספירת האינסטגרם - , היא צלמת Harley Weir יש לה טביעת יד מאוד ברורה ואין להתבלבל בינה לבין צלמים אחרים. פרופיל מרתק למי שחובב צילום ואמנות.

דברים מסוג זה, מחזירים לי את ההשראה
דבר נוסף שיכול לחזק את הריכוז ואת המוזה זה טיול בחוץ.


לים יש השפעה טובה על רוב האוכלוסייה (מתוך מחקר בריטי שקר כלשהו) ואם זה יום שמשי אז הרווח כפול
רוב האנשים נרגעים בים. אני נזכרת בכל מיני משימות ו":דד-לייניס" שעלי לעשות
תוך דקות ספורות, יום עצל הופך אצלי לפרודוקטיבי
לטיול בים יצאתי (וזה הזמן להשוויץ) בשמלה החדשה שלי מבית היוצר Skaletsky,
מותג חדש ומאוד יצירתי
החנות שלהם נמצאת בשנקין 20 ת"א ומלבד שמלות מגניבות כמו זו, אפשר למצוא שם גם טי שרטס עם איורים סופר מגניבים, מכנסי גברים, חולצות ופריטים אורבניים טרנדיים























































































את הפונצ'ו המדהים הזה קיבלתי מפשיוניסטה שמאוד קרובה לליבי, והוא וינטג' ואין להשיג אותו בשום מקום.
(כן, אני שוב משוויצה)









לסיום, משאירה כאן כמה דקות מוטיבציה מוזיקלית. כי תכלס, מוזיקה היא ההשראה הכי טובה.



Comments

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין