מלתחה שמתאימה לארנק שלך/איך לארגן את הארון בלי לרוקן את הכיס

לא פעם שואלים אותי למה אני לא נותנת בבלוג טיפים של סטיילינג וניהול נכון של מלתחה, כמו שאני עושה עם הלקוחות שלי. האמת? צודקים
ארנק חדש זו הזדמנות מעולה לפוסט כזה.





























אני יוצאת מנקודת הנחה שהארון שלך כבר מלא, הודות לסיילים של התקופה האחרונה או בזכות הקניות הספונטניות שלך. את פותחת את דלת הארון, הכל נופל עלייך ומה שתלוי צועק "הצילו" כי חנוק שם
הטיפ העיקרי שלי לקראת יום שופניג שעתיד לפקוד אותך (בעוד יומיים גג שבועיים)- 
סדר בארון.
את לא מוצאת את החולצה הכחולה שקנית בברצלונה? איפה לעזאזל הג'קט מהסייל הקודם של זארה? רצית ללבוש את הג'ינס שיושב עלייך מדהים לדייט הערב ואת פשוט לא מוצאת אותו?
גברת, זה סימן שהארון שלך מלא וצריך לרוקן אותו. 
תפני כמה שעות כדי להוציא את תכולת הארון ולסדר את הכל מחדש. לפני שאת מחזירה את הבגדים, עלייך להחליט על מה את מוותרת. האם חצאית הפליסה שקיבלת ליום הולדת לפני ארבע שנים עדיין רלוונטית מבחינתך? מתי לבשת אותה בפעם האחרונה?
אם עברו יותר משתי עונות ולא לבשת את הפריט – החוצה.
אל תהי רגישה מידי לפריטים. אם חולצת הוינטג' שמאוד אהבת כבר לא נשלפת מהארון, זה הזמן לוותר עליה. אם יש בגדים שהפכו שקטנים/גדולים עלייך, אל תחכי להרזות/להשמין כדי ללבוש אותם שוב. סנטימנטלית? את עדיין יכולה להזכר בהם ממרחק הקלקה באינסטגרם. נוסטלגיה מהסוג הזה תופסת מקום בארון. אם אחרי כל זה עדיין קשה לך לוותר עליהם, תתרמי אותם. מייד תרגישי טוב עם עצמך.

אחרי שארגנת את הארון וסיימת את רשימת הקניות, הנה לך טיפ אחרון שיכול לחסוך כסף:
ארון מושלם הוא ארון קטן
כזה שמכיל פריטי בייסיק לצד פריטים מיוחדים שמשתלבים זה עם זה.
בגדול את לא צריכה מערכת גדולה יותר משישה-שבעה פריטים, מהם את יכולה לעשות קולקצייה של יותר מעשרה – חמישה עשר לוקים.

בטוחה שאם תעשי את מה שסיפרתי לך, הארנק שלך יודה לך.





























באשר לארנק היפה שלי – הוא מעשה ידיה של המעצבת מירב אוחיון הנפלאה, שכבר כמה שנים מעצבת תיקים 
וארנקים ולאחרונה גם תכשיטים מעור.




























יש גם בונוס בפוסט:
רוצה לזכות בשרשרת שרלוט היפה? מה שעלייך לעשות כדי להכנס להגרלה הוא:
1 - לייק לעמוד של מירב אחיון סטודיו בפייסבוק
2 - כנסי לפוסט שנמצא בעמוד הבלוג בפייסבוק  והגיבי "אני רוצה"
3- שתפי את הפוסט. 

ההגרלה תסתיים ביום שיש הבא, 26 בפברואר ומירב תכריז על הזוכה.

בהצלחה!
:)



Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין