פוסט לאמהות ולאמהות שבדרך

אזהרה: הפוסט הבא הוא על ילדים מתוקים שמצולמים בעל כורחם על ידי אמהותיהם ותמונותיהם מתפזרות במדיה כמו החול בסופה הנוכחית. אין בפוסט זה כל כוונה לפגוע באף אחת ומי שמוצאת עצמה נפגעת מהדברים הכתובים בו, אני מתנצלת מראש.

לפני זה בהשראת האמהות, אני רוצה לספר לכן על רשת מעולה לבגדי הריון, Motherhood שבשבילי משמשת כרשת לפרטי אוברסייז שאני כל כך אוהבת. 
השמלה המדהימה הזו משם

מבחר גדול של בגדים מבדים נושמים וכייפים, גזרות חופשיות וצבעוניות בטוב טעם. זה מה שתמצאו שם. בימים האחרונים השיקה הרשת את הקטלוג הדיגיטלי שלה, שתעזור לאמהות שבדרך לבחור את הפריטים מראש.

לנושא:
את הפוסט הזה אני כותבת בידיעה ברורה שסיכוי גדול, שבעוד כמה זמן דעתי תשתבש וגם אני אהיה כמו רוב האמהות - עיוורת מאושר, ללא תחושה כללית לסביבה, עסוקה בקקי ונזלת של ילדיי, מצלמת פרצוף של תינוקי מרוח בעיסת פרי חומה ועושה "send" לצילום בתפוצת נאטו.

אבל עכשיו אני רוצה לפתוח את עניין התמונות של ילדיכם, בניסיון להבין את היסטריית העלאת צילומי אפרוחיכם (בכפולות של ארבע) לכל מקום אפשרי. 

אהובות, האם אתן מודעות לכך שחוץ מהסבתות המאושרות, 48 התמונות של יהלי אוכל גרבר לא מעניינות אף אחד? גם יהלי ישן, כפול 27 תמונות זהות, ואפילו 13 תמונות על הקיר שלכן בפייסבוק של המתוק הזה, יהלי, בהן נראה העולל חושף חיוך חמוד עם שאריות של פליטות חלב אם...לא מעיינות. יתרה מזאת, הצילומים האלה קצת מתישים ומורידים חשק לילד.

תמונות התינוקות וילדים קטנים בכל מקום. זה חמוד. לרגע.
רואים את זה בעיקר ברשתות החברתיות, וואטסאפ קבוצתי, וואטסאפ יחיד, הודעות רגילות וברחוב. לא מזמן שלחתי הודעה לחברה "מה שלומך?בא לך להפגש?" היא ענתה לי בצילום הילדה המנוזלת והבוכייה שלה. בתוספת אימוג'י מחייך.
כיוון  שאני לא טובה בלהגיב על אסונות בצורה חמודה, הצלחתי לסחוט קצת טאקט  - "איזו שמלה יפה יש לליקוש!". לשאלתי אגב, על "מתי ניפגש" לא קיבלתי תשובה.
ככה, נשים יקרות, יכולה להסתיים חברות של עשרים שנה.

כשאת מעלה תמונת ילדתך, אני (ועוד  רבים כמוני) אשמח לפרגן אם זו תמונה אחת, מקסימום שתיים. שונות.
אם את גאה בתוצר שלך (ואת מאוד גאה), השתדלי שהילדה לא תהיה מרוחה בדברים שנראים דוחי תיאבון לאנשים שלא מבינים שזו דייסת ירק שהכנת בהמלצת אמך.
הקפידי לגוון, תהי יצירתית. הרי סחבת תשעה חודשים, סבלת בלידה, ילדת נסיכה מדהימה שמדירה שיינה מעינייך, אז לא תהי יצירתית בצילום התמונות שלה? מגיע לילדה שלך משהו מיוחד, כמוה. תאמיני לי, גם הסביבה תפרגן לך.

אני מאוד רוצה לחזור לפוסט הזה כשיהיה לי תינוק. כשאשב בטייץ מלוכלך וחולצת טי קורעה, עם שיער שמנוני ושקיות מתחת לעיניים, עם שד חלוץ וילד הכי יפה בעולם על הידיים.
אני אצלם אותו בכל מצב אפשרי, אני לא אדע את נפשי מרוב האהבה אליו ואהיה בטוחה שזה היצור הכי מדהים בעולם. 
אני אוכל להיזכר בתקופה הנוכחית שלי בעודי עדיין מטופחת ודואגת רק לעצמי, אבל כבר עכשיו, אני יכולה להגיד לכן נשים יקרות – תזכרו את הרגעים היפים האלה. 
תאהבו את עצמכן, תלבשו שמלות יפות וצאו לנצל את השמש בחוץ. תאכלו טעים, תשנו המון.
כי אחרי שיהיה לכן ילד, אתן תתעסקו בעיקר בלצלם אותו ולשלוח לחבר'ה.



Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין