סוף נובמבר 2015





























תתקופת סוף נובמבר מלווה אצלי בהתרגשות קלה, כיוון  שזו תקופת יום ההולדת שלי. 


A video posted by Blonde Bleach Fashion Blog (@blondebleachblog) on


 עלי - חולצת טנטי בקי, ג'ינס acne studios
הדבר מאלץ  אותי לשבת מול שני חלונות במחשב– הזה של הבלוג וההוא של טיסות בדקה התשעים לסופ"ש הקרוב.
לא התלוננתי חלילה על עומס העבודה, רק מציינת שאם אני לא מוצאת טיסה לסופ"ש הקרוב, לא כדאי להתקרב אלי.





ב























מידה והפוסט הזה היה נכתב לפני שנתיים, סביר מאוד שהוא היה בנושא
"איך לשרוד את ההנגאובר יום הולדת ולהישאר זוהרת".
כיוון שכבר לא ילדה אנוכי, ועוד יותר בגלל שאני באמת מקווה שאמצא את עצמי על הטיסה בעוד יומיים, אשאיר כאן כמה טיפים בנושא "טיסה נעימה" או "איך לרדת מהמטוס ולהישאר זוהרת".


























יום לפני הטיסה עלייך להכין את גופך למעבר – לישון היטב.
מספר שעות לפני הטיסה המיוחלת, מאוד חשוב לספק לעור כמות נדיבה של לחות.
לכן, עלייך למרוח שכבה מספקת של קרם גוף על כל כולך, בעיקר על עור הפנים.
אל תפסחי על השיער, גם הוא מתעייף בטיסה וזקוק לכמות לחות מספקת כדי "לנשום".

בזמן הטיסה מאוד חשוב להקפיד על שתיית מים. כידוע, האוויר במטוס מאוד יבש.
לכן עלייך להקפיד לשתות הרבה מים. לא מיץ עגבניות (מתה על מיץ עגבניות בטיסות!) לא מיץ תפוזים כימי ולא קולה וספרייט – מים. לשתות הרבה מים. 

אני לא חובבת כבודת יד מאסיבית, לכן אני מעלה למטוס את תיק הגב שלי ובו תיק איפור קטן.
בתיק האיפור יש מיני-אריזות של קרם ידיים, קרם לחות וג'ל ניקוי לידיים ו"לובלו".
כל שאר הדברים אפשר לשלוח במזוודה. לגבי איפור "דקורטיבי" כמו צלליות, אודם, סומק, עפרונות ושות' – תנסי לוותר על אלה בטיסה. קונסילר או ביבי קרם ומסקרה יעשו את עבודתם.

אם זו טיסה רומנטית ובחור יפה תואר (או סתם אחד חביב מראה) אמור לפגוש אותך בשדה, כחצי שעה לפני הנחיתה תעברי בשירותים כדי לשטוף פנים ולצחצח שיניים. תנצלי את המראה הקטנה כדי לרען את האיפור ולסדר את השיער. 





































שתהיה טיסה נעימה! אומרת אני לעצמי בתקווה למצוא יעד חו"לי בהקדם.

טיפ נוסף: 
את צריכה גם תכנית מגירה, למקרה שעניין הטיסה חלילה לא ייצא לפועל.
התכנית שלי היא לשבת בחדר חשוך ולהאזין לגלגל"צ  לחגוג כאילו אין מחר ולהתחדש בפריטים צבעוניים.
כמו אלה שיש
 בטנטי בקי , קולקציית חורף 2015-16. היא מתאימה לכל מי שאוהבת לבלוט בימים האפורים.
לכן, כל מי שליבה חפץ בכתם צבע או סתם פריט חדש ומגניב, שלא נראה על עוד עשרים נשים, כדאי לקפוץ לטנטי בקי
במיוחד, כשהחנות החדשה בדיזנגוף נראית מאוד מזמינה.


עלי - טוניקה של טנטי בקי, מכנסי מנגו ונעלי ניין ווסט



Comments

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין