מכירים סדנא לריקודי הגשם?




לאור הארועים המדיניים שפקדו את מדינתינו, אני שומעת לא מעט לבטים לגבי העלאת הפוסטים.
האם זה במקום? האם זה לא נראה ציני להעלות פוסט שלא קשור לאקטואליה?
אני בעד אסקפיזם. נעים לי להתעטף בו ולברוח למקום שלו וצבעוני. יש יגידו שזה מעיד על ריקנות, אבל דווקא בימים כאלה, אני אוהבת להעביר את היום לצלילי תחנת רדיו שמשדרת מוזיקה טובה בלי עדכוני החדשות.  

וכיוון שזה בלוג אופנה, הגעת לאסקפיזם שכולו טקסטיל, דגמים וצבעי סתיו. שלא ממהר להגיע.
  










































































מעילי צמר מדהימים אלה, בגזרה ישרה ואוברסייז, שחזרו להיות אקטואליים בשנה שעבר, נשארים איתנו גם החורף. 
הם חמים מאוד וגזרתם מתאימה כמעט לכל מבנה גוף. מחירם נגיש.
את אלה ספציפית ראיתי כאן, אבל יש דגמים דומים גם בזארה.

הדבר הבא שמסתמן להיות להיט החורף הקרוב הוא כובע בירט.
כובעי בירט היו אייקון כבר לפני כמה עשורים, בזמנים בהם את ההשראה היו שואפים מהסרטים.
כמו זה של פיי דאנווי המדהימה בסרט " Bonnie and Clyde", או כמו של מרלין מונרו ב" Gentlemen Prefer Blondes", או כמו בסרט נוסף שאני מאוד אוהבת "The dreamers".





כיום כובעי הבירט הופיעו בכמה תצוגות אופנה. ראינו אותם אצל Marc Jacobs  , Stella McCartney
וגם אצל בגרסה הזו של Saint Laurent . אפשר לראות עוד אופציית בירט בסרטון הרוחני-פסיכודלי הזה מבית Gucci. 

 

סריגים.
כמידי חורף, אני מחפשת אחר הסריג המושלם. תמיד יש המון אופציות ותמיד אפשר לראות עוד.
את הסריגים הנהדרים האלה אפשר למצוא באתר של המותג הרוסי המתחיל בשם Mir.
מי שלא דובר את השפה - מיר זה שלום :)



אז אחרי שהצטיידת במעיל, כובע וסוודר, הגיע הזמן לפינוק חורף אחרון - נעלי בית.
אני חושבת שנעלי בית חמים ונעימים בחורף זה כמו מרק מהביל בערב גשום - חם ומנחם.
בנעלי הבית האלה הייתי שמחה לישון. ושוב, יש מבחר עצום של נעלי בית פרוותיים ונוחים שינעימו את הערבים הקרים.
עכשיו רק נותר לעשות את ריקוד הגשם כדי שהוא יגיע.


 



Comments

B said…
בואי נצא למסע לחיפוש אחר החורף - בסוף נמצא! עזבי אותך מבוני וקלייד, נהיה בוני ובוני! מה את אומרת? :-)
עברתי בדיוק את אותה הדילמה, והחלטתי בדיוק את אותו הדבר- להמשיך לכתוב, כי זה משפר את מצב הרוח ואסקפיזם זה ממש חשוב כדי להישאר שפויים. וחוץ מזה, באמת שהחיים ממשיכים ואנחנו צריכים להיאחז בכל דבר שיחזק אותנו.
אני מאוהבת לגמרי במעילי צמר [וגם בסריגי אוברסייז כבדים, למרות שהם הכי לא פרקטיים עבורי]
וכובעים... זה משהו שכנראה שאני לעולם לא אדע איך ללבוש :)
sefi said…
טוב, הכל מהמם.
ראיתי בזארה מעיל מהמם שהיה חמים וקליל, גרמת לי להרהר בו ברצינות.
nona said…
אני חייבת לציין שאני ממש שונאת את מעילי האוברסייז חסרי הצורה. הסריגים מהממים, אני הרוסה על בריגה מיוחדת, ובעיקר עבה. פעם ראיתי סריגה בצורת ינשוף.
כשתמצאי ריקוד גשם אפקטיבי תקרי לי, אני בינתיים נמסה

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין