איך חוזרים לשגרה ונשארים בחיים.

עבור רבים מאיתנו, חופשת חגי תשרי שנמשכה נצח מסתיימת מחרתיים. 
מה עושים ביום האחרון של החופש כדי לא להכנס לדיכאון של החזרה לשגרה?

החופשה הזו הייתה ארוכה וטובה. יש יגידו ארוכה מידי. יש כאלה שרוצים לבלוע ציאניד רק לא לחזור לשגרה.
אין צורך להגזים כמובן, לכל דבר יש סוף והיי, חופשת פסח לא כזו רחוקה. 

אז מה עושים? 
יש כמה אופציות - קודם כל שמעו מוזיקה מרוממת.
הכנתי פלייליסט "חודש אוקטובר 2015" לנוחיותי, אבל כולם מוזמנים: 

"Playlist "blonde bleach august 2015

צאו החוצה, תמיד קורים שם דברים.

תפגשו עם חברים. סביר להניח שגם הם חוזרים לעבודה מחר, כך יהיה לכם נושא משותף לדבר עליו.


לכו לראות שקיעה. זה לא רק רגעים רומנטיים, זה פשוט עושה טוב לנפש.

שתו קוקטייל טעים. 

קראו ספר סוחף.

אבל בגדול, תבינו שאתם לא יכולים להסתלבט יותר משבועיים, המוח צריך לאמץ את עצמו ולכן החזרה לשגרה היא לא גרועה כל כך.
חוץ מזה, תודו שעוד רגע הייתם מתחרפנים מחוסר מעש :)

חזרה נעימה שתהיה!






Comments

טליה said…
פלייליסט משובח. תודה. חזרה לשיגרה נעימה :)
sefi said…
יואו, את לא מבינה איך אני סובלת עכשיו במשרד.
ממש כאבים פיזיים.
בא לי הביתה, וגם לא כזה נהנתי ביום החופש האחרון. אוף.
בא לי עוד!
טליה, תודה רבה! גם לך כמובן :)

סף, האם היום הזה כבר מאחורייך? מקווה ששרדת.
בואי נעשה קפה ואני אגלה לך עוד כמה טריקים לחזרה נעימה :)
nona said…
אני התגעגעתי לשגרה עוד לפני שהיא נגמרה לי
Unknown said…
אני מאלה שהשגרה עושה להם טוב אז שמחתי שנגמר. אבל קצת חופש עוד לא הזיק לאף אחד אז אני כבר מחכה לחופשה הבאה! ;)

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

מינימום סטייל / יוצאת עם הארון

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'