B-Unique

זהו סיפור על פרויקט מאוד כייפי שהשתתפתי בו לפני נסיעתי לחו"ל:
מותג הנעליים הישראלי B-Unique שמיוצר כל כולו בארץ, פנו אלי (ולעוד ארבע בלוגריות נפלאות) עם הצעה לעצב זוג נעליים שיימכר במכירה חגיגית בחנות הדגל של הרשת.

חייבת להודות שההצעה הייתה משמחת כי נעליים עוד לא יצא לי לעצב, לכן ניגשתי לעבודה במצב רוח מרומם ויצירתי, לא פחות משל ג'ימי צ'ו. למרות שזו משימה מאוד כייפית, הרגשתי גם אחריות עצומה על המעשה.

ההשראה שלי לסנדלי הקיץ הייתה פרחי הבוגנוויליה שצומחים בעונה הזו ליד ביתי.
הפריחה שלהם עושים לי נעים בעיניים ומזכירה את ימי הקיץ והחופש. רציתי להעביר את התחושה הזו לכל מי שתרכוש את הנעליים בעיצובי.
























אלה הסקיצות - 
את החלק האחורי רציתי לעשות פסים כמו בציור, אבל לצערי זה לא התאפשר.
אחרי שמסרתי את הסקיצה, המתנתי בציפייה לראות איך הנעליים ייראו, כי כפי שזה נראה מכאן קצת קשה להבין את המראה המדויק שלהן.

























מספר ימים לאחר מסירת הסקיצות, קיבלתי מחברתי פלאייר-טיזר שחילקו בחנויות הרשת אודות המכירה.







































לאחר שבוע של המתנה (וכסיסת ציפורניים) הוזמנתי לסטודיו של הצלם גלעד בר שלו לצורך השלמת הפרויקט. שם ראיתי את הזוג המעוצב שלי.
נעלתי אותן בהתרגשות ומייד חשתי את עצמי סופר מודל - דרשתי שמפניה, קוויאר, עציצי בוגנוויליה מסביבי ועשיתי פוזות למצלמה.
טוב, כמעט. בפעול מאוד התרגשתי לראות את פרי יצירתי ולהצטלם לקטלוג.







ואז נסעתי לחו"ל והמכירה החגיגית התקיימה בלעדיי.
ספי עדכנה אותי שהזוג שעיצבתי נמכר ראשון, אז קפצתי גבוהה כמה שיכולתי על אדמת פורטוגל ואף אחד שם לא הבין למה.

חייבת להראות שוב את הנעליים מקרוב שלצורך הצילומים הונחו במקומם הטבעי, תחת עציץ ההבוגנוויליה:





צילום אייפון - מיכאל פיש
אני מאוד אוהבת את מה שיצא. אחרי שצלחתי במשימת עיצוב חדר השיינה והנעליים,
הנני מציעה את עצמי לפרויקט עיצובי הבא.
:)

Comments

nona said…
איזה מהממת! הנעליים הורסות ואת הורסת
sefi said…
הסנדלים שלך עם הסגול החי הזה יצאו מהממות.
את הכי יצאת לוהטת. הייתי סוחבת בשבילך שיחי בוגונויליות לצילומים!
Anonymous said…
חיימי, את הורסת והדגם שלך יצא המיוחד ביותר! ממתינה בכיליון עיניים לראות את פרוייקט העיצוב הבא שלך :)
Unknown said…
דגם מיוחד והורס! איזה כיף :)
Olivia said…
דגם הורס! משלב כל דבר שצריך להיות בנעליים. מושלם.

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

מינימום סטייל / יוצאת עם הארון

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'