הכל של LEE

11:33 AM

המותג הטוב והוותיק Lee אשר מזוהה בעיקר עם ג'ינסים וג'קטי ג'ינס, חוגג השנה 125 שנות קיום. 
כשהאופנה משתנה בקצב פסיכי, ריבוי הטרנדים מבלבל את הפשיוניסטות, שפע טקסטיל והזדמנויות רכישה זולות עורבות בכל פינה, הג'ינס שומר על מקומו הבטוח במלתחה העמוסה שלנו. 

במסגרת ציון יום הולדת למותג, נתבקשתי יחד עם בלוגריות אופנה נבחרות להרכיב אאוטפיט מהפריטים הרבים שהמותג מציע, להצטלם ולעלות בפוסט.
שמחתי שLee מתעניינים בארץ ישראל לכן החלטתי לצלם את הפוסט בעיר עתיקה ואותנתית,
וכדי ללכת עם זה עד הסוף ולהרגיש תיירת, החלטתי לנסוע לעכו. 

מבין המון אופציות מקולקציית הקיץ 2015 של המותג, הבחירה הטבעית שלי הייתה ללכת על משהו בסיסי ונוח שמתאים לטיול.
לשם כך בחרתי בסקיני ג'ינס אפור וחולצה סרוגה בגזרה רחבה שמתאימה למזג האוויר האביבי ולטיולים. 

בקולקציית הקיץ של Lee  יש דגמים קלאסיים של ג'ינס בגזרות ישרות, סקיני, רחבות וגזרות עם מותן גבוה.
חוץ מהג'ינס יש שמלות דנים מדליקות שמאוד מתאימות לקיץ הרותח שלנו וחולצות טי נעימות למגע.

עכו מדהימה.
היא מקבלת את אורחיה בצבעים חזקים של ים וריחות של מטעמים ותבלינים.
יכולתי לכתוב כאן על ההיסטוריה העשירה של העיר, על האנשים האדיבים ועל האוכל הטעים אבל אשאיר את הנושא הזה לבלוג שעוסק בטיולים.
משאירה אתכם עם תמונות וחוויות כדי לגרות את בלוטות החשק לטיול בעיר הקסומה הזו.

היה נפלא, טעים וחם.
שמחתי על החלטתי להעביר יום ארוך בג'ינס וחולצה, זה היה מאוד נוח.

ביום למחרת מזג האוויר השתנה והפך קריר.
בדיוק ליום כזה שמרתי את הג'קט האפור של Lee שגרף לא מעט תגובות מחמיאות.
עוד פריט קבוע שייכנס לארוני.

You Might Also Like

4 коммент.

  1. את נראית לוהטת מאד בשני האאוטפיטים! הסקיני האפור ממש מגניב.
    מוכרחה לציין שגרמת לעכו להיראות הרבה יותר מרשימה משזכרתי אותה - עשית לי חשק לטייל קצת :-)

    ReplyDelete
  2. כל השרצים האלו מזכירים לי את דרום ספרד. איך בא לי לשם שוב. או שפשוט אסע לעכו :P

    ReplyDelete
  3. חיימי, תודה!
    ואם את שוקלת נסיעה לעכו - קחי אותי בחשבון. בארבע שעות שביליתי בעיר, אני יכולה להגיד בוודאות שאני יודעת איפה האוכל הכי טעים :)

    ReplyDelete