בקיצור - צמה

10:32 AM


ככה אני נראית בדרך כלל:  

























אחרי נסיון עם תספורת קצרה שהייתה מאוד מגניבה אבל לא הכי התאימה למבנה הפנים שלי, הוחלט להאריך שיער. מאז אני מטפחת שיער ארוך. 
בחורף אני מפזרת אותו ובקיץ הלח והרותח הוא אסוף בקודקוד ונראה כמו יורט של האדם הקדמון.



























סדרת הטיפוח היומית שלי מאוד פשוטה - אני חופפת עם שמפו ואז שמה שכבה דקה של קרם לחות.
מידי שבועיים אני משתמשת במסיכה לשיער
כבר שנתיים וחצי אני משתמשת במוצרים של moroccanoil ומאוד מרוצה מהם. 

לעיתים אני מתרגזת על עצמי כי יורט על הראש זה אמנם מאוד נוח, אבל עם שיער ארוך וחלק כמו שלי אפשר לעשות המון דברים יפים.
יש תיעוד מעונה שעברה של איסוף שיער בצורה אחרת מהרגילה -
צמה רופפת. 






































































החלטתי שהקיץ אני מחליפה את קן הציפורים שאני כה רגילה אליו למבנה אדריכלי-הנדסי ואשתדל להקפיד עם זה.

הרשת מוצפת באופציות לקליעת צמות, ממך נדרש רק להיות מספיק יצירתית ומוטורית.
מעבר לזה, כותרות רובריקות ביוטי מכריזות על הצמות כלהיט של קיץ 2015, כך שגם מהבחינה הטרנדית את מסודרת.

קיץ מהונדס שיהיה!






































































































You Might Also Like

8 коммент.