פרויקט אופנת רחוב עבור בלוג הצילום של עתון "הארץ"

אופנת רחוב היא עולם מרתק בעיני ומאוד רציתי לראות איך היא נראית בעניי אדם שלא מתעסק באופנה באופן ישיר.

פניתי למעצב המוצר אוהד בנית בעקבות הגלריה המעולה שלו באינסטגרם והצעתי שיתוף פעולה. 
אוהד נענה בחיוב 




התאטרון הלאומי לעומת הפרינג', האולפנים הענקיים לעומת היוצרים העצמאיים, המוציאים לאור הגדולים לעומת ההוצאה הקטנה והעצמאית – כמעט לכל ענף תרבותי קיימת מקבילה צעירה יותר, רעבה יותר, ויצירתית לא פחות, אשר מהווה אנטיתזה המאפשרת את המשך קיומו והתפתחותו של הדיאלוג, ומשמרת את המתח הפנימי הדרוש על מנת שלא יקפא על עמדו.
תחום האופנה אינו שונה. לצד "שבוע האופנה" והתצוגות הנחשבות, מעצבי העל והרשתות הבינלאומיות, והמגזינים הנוצצים על עורכותיהם קובעות הדעה, מתקיים לאורך 60 השנים האחרונות עולם נוסף ומקביל של ייצוג אופנתי, יצירתי, צבעוני וחדשני לא פחות, אשר מוכר גם בכינויו – אופנת הרחוב.
זו האחרונה פרצה לעולם כבר בשנות החמישים. כוכבים כמו אלביס וג'יימס דין השפיעו על מאות אלפי צעירים, עודדו את מרד הנעורים הקולקטיבי, ויחד עמו את שינוי אופנת הלבוש הנהוגה בטווח גילאים זה – אם עד אז כמעט ולא היו הבדלים בלבוש בין צעירים למבוגרים, הרי שלפתע נפערה תהום אופנתית, והג'ינס וחולצת הטי (שעד אז נחשבו לבגדי פועלים או חיילים) הפכו ללבוש הרשמי של הדור הצעיר. ההיפים של שנות השישים, הפאנקיסטים של שנות השבעים, הסקייטרים והגולשים של שנות השמונים – כל אלה תרמו בדרכם להתפתחותה של אופנת הרחוב, ובדרכם השפיעו רבות גם על עולם האופנה ה"רישמי", שנאלץ לסגל את עצמו במהירות לטעמים החדשים שהרחוב הציג.
האינטרנט ללא ספק אפשר את קפיצת המדרגה הבאה. הרשתות החברתיות ואלפי הבלוגים שיועדו לנושא סייעו למקם את אופנת הרחוב ככוכבת האמתית של עולם הסטייל, ונכון להיום כמעט כל מי שעוסק בתחום עוקב באדיקות ומושפע רבות מכל הנעשה בתחום.


Comments

אלי said…
אני חייבת לשאול- באיזה לוקיישן התמונה המהממת שמופיעה למעלה? זה מפעל?

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין