עשי זאת בעצמך

4:17 PM


לעיתים קרובות אני מבלה את זמני בצפייה בסרטוני "עשה זאת בעצמך" מכל מה שבא ליד.
באנגלית זה נשמע הרבה יותר קליט - diy, כלומר do it yourself.

בדרך כלל אחרי כמה סרטונים ממש טובים, יש בי דחף "ליצור".
מודה שבעבר חטאתי בעשייה עצמית, כמו זו, של נעלי האוקספורד - 


שצבעתי את החלק הקדמי שלהן בצבע שחור (ולא מצאתי תמונה יותר טובה מזו) 


היו עוד כמה דברים ש"שיפצרתי" (כולל ריהוט) אבל לא תיעדתי את המעשים כי הייתי ממש שקועה בפרויקט.

יש לי תחושה שבקרוב ביתי שוב יחווה את העשייה שלי  - ניירות על הרצפה, סימני דבק על השולחן, פח אשפה באמצע הסלון ועוד. 
במידה וזה יקרה, מבטיחה לתעד ולעלות.

ובינתיים, הנה כמה בנות שעושות את זה ממש טוב:

יש לך נרתיק של משקפי שמש וחסר לך תיק קלאץ'? בבקשה - 
(האיטלקיה היפה הזו מדברת המון, ממליצה לצפות מדקה 3:59)




יש לך צנצנת ריקה וחסרה לך וואזה לפרחים? מצאת בבוידעם פמוט ישן ואת חייבת שולחן דקורטיבי?
הכל כאן - 



למקרה שיש לך הרבה עגילים ואין להם מקום אחסון, אליסון תלמד אותך להכין מתלה ויטנג' הולם - 



בא לך חצאית "טוטו" בהשראת "סקס והעיר הגדולה"? שתי דקות מזמנך ומיס קריס תהפוך אותך לקרי ברדשאו  - 



סרטון אחרון לפוסט זה: אקססואר ענקי מבד. כזה שאי אפשר להתעלם ממנו - 




אז כמו ששירלי (מהסרטון האחרון)  אמרה "כל של טוב חברים, אתם יכולים לעקוב אחריי גם
בפייסבוק, באינסטגרם , לשלוח מיילים ויונה עם עלה של זית".

סופ"ש יצירתי שיהיה! 


You Might Also Like

5 коммент.

  1. וואו!
    מהמם ומעורר השראה..
    מתה להתחיל לנסות 3>
    fashionuts,blogspot.co.il

    ReplyDelete
  2. אני ממש אוהבת את מה שעשית לנעליים!
    גם בי מתעורר רצון לעשייה אחרי צפייה בסרטוני עשה זאת בעצמך, אבל אצלי זה נגמר ברצון לבדו.

    ReplyDelete
  3. אני ממש אוהבת את מה שעשית לנעליים!
    גם בי מתעורר רצון לעשייה אחרי צפייה בסרטוני עשה זאת בעצמך, אבל אצלי זה נגמר ברצון לבדו.

    ReplyDelete
  4. אוליביה, תודה! ותנסי, זה כייף!

    ReplyDelete
  5. מאיה, דווקא הנעליים זה היה ממש קל. אולי תתחילי מקטן, תראי כמה זה נחמד.

    בהצלחה!

    ReplyDelete