You and Eye


זו התמונה מהשקת חנות משקפיים של רשת האופטיקה you and eye אליה הוזמנתי לפני חודש.

אהבתי ל"מוצר צריכה בסיסי" החלה די מזמן ומאז אני אוגרת בבית זוגות-זוגות של משקפי שמש. לא מזמן נאלצתי להתרגל גם למשקפי ראייה. אוהבת דווקא. 

כרגע יש לי מבחר משקפי שמש לא דל, אבל איכשהו חורשת רק על מספר מצומצם של זוגות: 


כשקיבלתי הזמנה להשקת החנות בשנקין לא היססתי לענות בחיוב. 
החנות די גדולה, מעוצבת בצורה נוחה, לכל זוג יש מקום משלו, כך ששום דבר לא יחמוק מהעין. 

הרשת מייבאת מותגים כמו Prada, Matsuda, Victoria Beckham, Marni, Miu Miu ,Super, Chanel והרשימה עוד ארוכה. 
מה שאני מנסה להגיד זה שאם את אוהבת משקפיים איכותיות וטרנדיות זה המקום.


זה הזוג שהתאהבתי בו. עבודת יד מדהימה ועדשות מעולות, וכמו בכל סיפור אהבה ליבי נשבר ברגע ששמעתי את המחיר. הבטחתי לעצמי שאחזור לקנות אותם ממש עוד מעט, כשאזכה בלוטו.

מזל שבעל הבית ידע להושיט לי פלסטר בדמות משקפי שמש טרנדיים לא פחות , של Italia Independet 



מלבד למשקפי שמש מעולים שאפשר למצוא בחנות, יש גם מבחר גדול של משקפי ראייה. כמו שכתבתי, הרשת היא גם אופטיקה, כך שאם יש לך צורך בבדיקת ראייה, התאמת עדשות מגע זה המקום.

יומיים אחרי הביקור  שלי בחנות בשנקין, אמי התקשרה עם המון שמחה בלב וסיפרה לי שקנתה משקפי שמש של Prada.
שאלתי אותה איפה ולמי היה סבלנות לשרת אותה, אמרה לי שבחנות אחת נחמדה בראשון לציון.
התעקשתי לדעת את שם החנות. אמי השיבה לי : ב"you and eye".
אז זה הזמן לציין עוד נקודה מאוד חשובה: בסניפים של הרשת השירות מקצועי ומאוד אדיב (אמא שלי לקוחה קשה) לכן זו הייתה בדיקת שירות אמיתית ומוצלחת.

סיכוי רב שזוג משקפיים הבא שלי יהיה מהרשת.




Comments

nona said…
וב המחבר של משקפי ראייה שיקיות בארץ הוא מצומצם, טוב לדעת שיש חנות כזו

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

מינימום סטייל / יוצאת עם הארון

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'