פיצ'יפקעס


בזמן האחרון אני פוזלת לכיוון חפצים שהם לא בדיוק אני.

כלומר דברים שאני לא אלבש, אבל במחשבה שניה ושלישית, אני כן מוכנה לפנות להם מקום בארון. במקום משהו אחר שאצטרך להוציא ממנו.

למשל הכובעים המאגניבים האלה של Piers Atkinson 
רוב הכובעים והאקססוריז שלו לראש די מוגזמים, אבל שני אלה ממש חביבים עלי.





וזהו בושם קטנטן שקרץ לי מהפרסומת של המותג. מדהים שאני עדיין נהנית מפרסומות. 
בנו שם איזה סיפור מופרח סביבו - בחורה ארוכת רגליים בשמלה חלומית סגולה, רצה בשדות באפלה וגבר חתיך מנסה לתפוס אותה ..

אז  אני מבינה שהבושם לא יאריך לי רגליים, אבל כן יכול לגרום לגבר לרוץ אחריי באפלה, קיבלתי את הבושם:


והוא מבית  Cacharel  .
זה למעשה חידוש של אחד משלושת הבשמים האייקונים של המותג במהדורה מוגבלת. 
מוגש לנו בקבוקון קטן וצבעוני עם בועות זכוכית מסביב. 
משווקי המותג קוראים לעיצוב הזה "פיסת אדריכלות" ובזכותו נוח מאוד לאתר אותו בתיק. הוא כייפי למגע, ההתזה שלו נעימה והריח מתוק. מאוד - מאוד - מאוד מתוק. 
הניחוח פירותי, עם גוון מנדריני, עם אקורד של כוכב אניס. נעים!


טוב, Karen Walker הורסת אותי עם משקפי השמש שלה. בקרוב אצטרך לקנות לי זוג. 




התיקים של Mare Turnor נעימים למגע   ואת זה רואים כבר מהתמונות באתר. 
גם הרעיון של תיק עור בצורת שקית נייר די מדליק.

קלאץ' נוסף

וקארל על הצוואר




מסיימת עם שמלת Miu Miu שתפסה את עיניי ומאז אני מנסה להבין איזה נעליים יתאימו אליה. 

היא נמצאת  ב  net-A-Porter .
יקרה מאוד  אז אם בקרוב לא יפול עלי גוש יהלום, אחד כזה שאוכל למכור אותו לאספנים, השמלה הזו לא תימצא אצלי בארון. וכמה חבל.


Comments

ורד הורן said…
וואיי כמה פריטים מדליקים! מריירת פה על המקלדת ;-) לא אתנגד לכובע מהתמונה הראשונה, לקלאץ' שקית הנייר ההורס ולמשקפי השמש המנומרות של קארן ווקר. יכולה לארגן לי את שלושתם??
נשיקות בובה <3
Anonymous said…
אחד אחד!!! מלכה :)
Unknown said…
יש דרך יותר טובה לפתוח את הבוקר מאשר לקרוא את הבלוג שלך? יום מקסים :)
MARIA VERNIK said…
מזילה ריר על משקפי השמש ותיק העור!!
מזהים!

מריה
scorttarius-style.blogspot.com
Unknown said…
אני מזדהה איתך, לפעמים יש פריטים שממש קורצים לנו אבל קשה לדמיין אותם עלינו זה קורה לי הרבה אבל אני מנסה לשכנע את עצמי כן לשים.. בכל זאת, אם אהבנו את זה כל כך אז למה לא?
אהבתי את הפוסט! פריטים מגניבים!

http://sapirgoldman.blogspot.co.il/
Unknown said…
אוי יש כאן מלא פריטים נהדרים! לפעמים כיף לגוון קצת מאזור הנוחות :)
היי נהדרות, שמחה שאהבתן!
מכינה לכן פוסט נוסף עם פריטים מעוררי בלוטות הרוק, היכונו!

סופ"ש מעולה שיהיה! <3

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

מינימום סטייל / יוצאת עם הארון

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'