פיצ'יפקעס

4:49 PM


בזמן האחרון אני מוצאת את עצמי פוזלת לכיוון חפצים שהם לא בדיוק אני.
כלומר דברים שאני לא אלבש, אבל במחשבה שניה ושלישית, אני כן מוכנה לפנות להם מקום בארון.
למשל הכובעים הסופר - קוליים האלה של Piers Atkinson 
רוב הכובעים והאקססוריז שלו לראש די מוגזמים, אבל שני אלה ממש חביבים עלי.






החפץ הבא הוא סקייטבורד Versus  , האח הקטן לבית היוצר  Versace . 


תמיד כשאני רואה סקייטבורד יפה אני נזכרת בתקופת נעוריי,  גיל 12 כשהייתי מאוהבת בשכן היפיוף שהיה נוסע לכל מקום עם הסקייטבורד שלו.
בשבילי הסקייטבורד הייתה סיבה מעולה להתקרב אליו יותר, לכן הצקתי לו עד שהסכים ללמד אותי.
לקח לי זמן להבין שזה לא בשבילי אחרי ברכיים מדממות ומרפקים שרוטים. אבל מה ששבר את גב הגמל היה הג'ינס האהוב עלי שנקרע כתוצאה מהנפילה.
ולגבי השכן ... יצאנו כמה פעמים עד שהגיעה לשכונה בחורה חדשה. 


הדבר הבא זהו בושם שקרץ לי מהפרסומת הנעימה של המותג.
יותר נכון הסיפור שהם בנו סביבו - בחורה ארוכת רגליים בשמלה חלומית סגולה, רצה בשדות באפלה וגבר חתיך מנסה לתפוס אותה ..


אז אחרי שהבנתי שהבושם לא יאריך לי רגליים, אבל כן יכול לגרום לגבר לרוץ אחריי באפלה, קיבלתי את הבושם:


והוא מבית  Cacharel  .
זה למעשה חידוש של אחד משלושת הבשמים האייקונים של המותג במהדורה מוגבלת. 
מוגש לנו בקבוקון קטן וצבעוני עם בועות זכוכית מסביב. משווקי המותג קוראים לעיצוב הזה "פיסת אדריכלות" ובזכותו נוח מאוד לאתר אותו בתיק. הוא כייפי למגע, ההתזה שלו נעימה והריח מתוק. מאוד - מאוד - מאוד מתוק. 
הניחוח פירותי, עם גוון מנדריני, עם אקורד של כוכב אניס. נעים!


טוב, Karen Walker עדיין הורסת אותי עם משקפי השמש שלה.


וזה בקרוב יהיה שלי.


התיקים של Mare Turnor נעימים למגע   ואת זה רואים כבר מהתמונות באתר. 
גם הרעיון של תיק עור בצורת שקית נייר די מדליק.

קלאץ' נוסף

וקארל על הצוואר



הם מאת Yazbukey .
אזהרה - לפני שאת נכנסת לאתר הזה, כדאי לוודא שאין לך שום דבר על האש, לא שיעור פילאטיס ולא דייט בחצי שעה הקרובה, כי זה בדיוק הזמן שאני נתקעתי באתר.


מסיימת עם שמלת Miu Miu שתפסה את עיניי

ואותה ראיתי ב  net-A-Porter .
היא עולה מלא, אז אם בקרוב לא יפול עלי גוש יהלום, אחד כזה שאוכל למכור אותו לאספנים, השמלה הזו לא תימצא אצלי בארון. וכמה חבל.


You Might Also Like

8 коммент.