Think Pink



בזמן האחרון היו לי מחשבות וורדרדות, כלומר ראיתי כמה פריטים וורודים באתרים ודי ריירתי עליהם.









כשמחשבתי הפכה צלולה, הבנתי שיותר משני פריטים וורודים לא ישרדו אצלי בארון, 
ובכל זאת, יש כמה שכן  - 
באתר של Stella McCartney אפשר למצוא כמה דברים מעולים לרוץ איתם - 





באתר SHEINSIDE נגיש יותר (מבחינת המחירים) מצאתי חולצות עם הדפסים ילדותיים ומגניבים 




במעבר חד מפרינטים עם חדי קרן -  קשה מאוד להתעלם מהחולצה הזו של Chloe ׁשצועקת "אלגנט!". עולה בהתאם. 


משקפי שמש של Dior  עם פלטת צבעים דומה לזו של החולצה. במבט שני ושלישי, הדגם הזה לא הכי אני, אבל חשוב שתדעי שיש אותם.




תיקי Miu Miu  שגרמו לי להעלאת הסוכר 




ובשביל שגם הסוכר שלך לא ישתולל,  יש לי סיפור מאכזב ממסקרה של חברת Maybelline מדגם
the rocket volum 
שנזקרה לפח שבוע לאחר הרכישה. 



פירוט האכזבה - היא נמרחת קשה, למרות שהיא חדשה. המכחול מסיליקון, מה שאמור להקל על המריחה ולהפריד את הריסים. כביכול. אבל בפועל היא גורמת לריסים להדבק. 
אני לא רוצה להרחיב על קושי מסירת המסקרה כי זה יהפוך את הפוסט הוורוד למבאס, אז רק אומר שהיא יורדת בקלות  עם טרמפנטין.

בחזרה לוורוד - בא לי זר כזה לראש. לא בטוחה אם כשיהיה לי אני אלבש אותו, אבל בא לי שיהיה בבית.


ודבר מאוד סימפטי אחרון לפוסט זה - בושם של Repetto, שזה בעצם מותג וותיק שהתחיל כהומאז' לנעלי בלרינות, וכיום אפשר למצוא שם בגדי גוף, חצאיות, חולצות, תיקים ועכשיו גם בושם.



לאחר שבועיים של שימוש בבושם, אני יכולה להגיד שהוא קליל , מתקתק, ומאוד נעים.
הבקבוקון מעוצב לאחיזה נוחה, לחובבות הבלט יש גם סרט מסביב לבקבוק שמזכיר את השרוכים של נעלי הפוינט.
בהתזה אפשר לזהות ניחוח של אבקת מושק, תמצית וורדים ווניל.  הריח נשאר בערך שעתיים.
הכי חשוב - תכולת 50 מ"ל עולה היום בחנויות במחיר הכרות 270 ש"ח!



נראה לי שזהו, מספיק עם הוורוד.
המשך יום מעולה שיהיה!
:)

Comments

Anonymous said…
יאממי, ה(!)צבע לעונה!!!
מיד לוקחת ממך תמונות ללוח הפינטרסט שלי, את מוזמנת להציץ יש לי תחושה שתאהבי: http://www.pinterest.com/twosis/think-pink/

נשיקות
יושבת ובוהה במסך כמו זומבי תוך כדי קריאות ורוד....רוצה ורוד...
MARIA VERNIK said…
הכל פשוט מושלם!

ScorttariusStyle
שמחתי לגרום לבלוטות הריר שלכן לעבוד שעות נוספות. (נראה לי שעלה לי הסוכר)
:)

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין