רנואר תצוגת אופנה קיץ 2014 Renuar fresh start runway 2014

תצוגת האופנה של רנואר התקיימה השנה בגני התערוכה, בביתן 1 האהוב עלי בעיקר בגלל כמה הופעות מוזיקה בלתי נשכחות שחוויתי שם. זה והעובדה שהתצוגה מתקיימת בתל אביב (כלומר קרוב לבית) גרמו לי לקום מוקדם בבוקר כדי להגיע לקבלת הפנים בדיוק בשעה 9:30 כמו שמצוין בהזמנה.

עכשיו תחשבו מה יכולתם לעשות בשעה וחצי פנויות, כי זה היה זמן ההמתנה הארוך, לפחות כמו הכוסות של המשקאות האלכוהוליים (תודה למארגנים!) אז נכון, בבופה היו קרואסונים, מוזלי עם פירות טרופיים, קפה וכל טוב, אבל חייבת לציין שגם אחרי שלוש כוסות, ההמתנה לתצוגה לא הפכה ליותר נעימה, אלה גרמה לי לחשוב על מה יכולתי לעשות בזמן הזה.

כאן סיימתי את הפולניזם האופייני ועוברת לקטע האמנותי - 
הארט: באמצע חלל התצוגה היה מעין מבוך ריבועים לבנים בגבהים שונים, מסביבו המסלול. מאוד אסתטי. במהלך התצוגה, עם התאורה שהאירה על כל המבוך הזה, הפודיומים הקטנים האלה נראו "רוקדים". 
את התצוגה פתחה הפרזנטורית אור גרוסמן, שהייתה בשמלה לבנה וצעדה על הבמה עם מבט סקסי ממיס לבבות ומאוד בטוחה בעצמה (רק בזכות זה אני קונה את השמלה). 


הקונספט fresh start עוסק בהתחדשות.
ההשראה של המעצבים הייתה מאותו מקום חדש ונקי, מדף לבן חלק שאותו  הם צריכים למלא. כך גם נראתה הקולקצייה - נקייה, רעננה, בגוונים בהירים לרוב, גזרות רחבות, בדים עם נפילה מאוד יפה בשמלות, חולצות וג'קטי גברים בזגרות ישרות, מכנסי גברים צבעוניים.

הדוגמניות והדוגמנים צעדו לאורך המסלול ונפגשו זוגות -זוגות כאשר הם נראים דומים אחת לשניה (בעזרת איפור-שיער) בקדמת הבמה, מה שנתן הרגשה של דינמיקה מעולה. 















דבר נוסף שמשמח את קהל הלקוחות של הרשת זו העובדה שחלק מהפריטים שהוצגו יימכרו בחנויות.

לסיכום - שאפו למעצבים, לסטייליסטית, ולצוות מאפרים ומעצבי השיער, שהפכו את התצוגה הזו לסקסית, צעירה ומאוד נעימה לעין ואת הקולקצייה למרשימה בהחלט.

נראה שהקיץ של רנואר יהיה בהחלט הדבר המרענן באופנה המקומית.

Comments

Lilya said…
נראה לפי התמונות שבהחלט לרנואר יש סופסוף משהו מעניין להציע... מקווה שגם הפריטים המאתגרים והיותר מיוחדים יגיעו לחנויות, כי תמיד יש לרנואר את הפער הזה בין התצוגה למה שבאמת מוכרים.
Asia Chic said…
דברים ממש מעניינים
אני אף פעם לא נכנסת לרנואר
אבל אני אלך לעשות סיבוב :)
nona said…
הבגדים לא מאוד אופיינים לרנואר. הופתעתי, לטובה.
היי בנות, כן, כמוכן גם אני הופתעית מאוד. לטובה. גם מהתצוגה עצמה וגם מהפריטים.

המשך שבוע מעולה שיהיה!

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין