Penumbra תכשיטים


את הפוסט הזה אני כותבת עם חיוך מאוד רחב, כיוון שהפוסט הוא  על אמן שיוצר תכשיטים ייחודיים, העשויים באהבה ליצירה ולמקצוע, שזה דבר די נדיר בעידן האינסטנט. 

 Penumbra מאת האמן עמית תורג'מן הוא מותג חדש יחסית, רק לפני שנה וחצי סיים עמית את לימודיו, אבל קולקצית הביכורים שלו כבר כובשת לא מעט לבבות.







כך גם הוא כבש את ליבי - בסטודיו הנעים בפאתי נווה צדק, בפינת היצירה של עמית יש אנרגיה טובה, נדמה שהמוזות יושבות לו על שולחן ומפזרות אבקת קסמים. על הקירות ציורים של עמית, שאת טביעת היד שלו מזהים מייד. 

עמית אוהב מינימליזם ואסתטיקה וזה ניחן בכל פריט שמסביבו. כששאלתי אותו ממה הוא שואף את ההשראה, הוא ענה לי שההשראה היא בכל מקום -  בטבע, בדברים שהוא רואה, במוזיקה שהוא שומע, ברגעים קטנים שהוא חווה. כך גם הפריטים שהוא יוצר - הם מאוד נקיים, חלקים, לא שגרתיים עם ניחוח של מיסתורין.

בקולקציה הנוכחית יש טבעות, צמידים, עגילים ושרשראות (בזמן הביקור ראיתי ציור שעמית התחיל לצייר וקצת הצטערתי שהוא לא נכלל בקולקציה).  

עמית עובד עם כסף מושחר, ציפויי זהב וגולדפילד ופליז, שאותו הוא מעבד ומוציא ממנו את המראה הגולמי.





זו הטבעת שלי ומאז שיש לי אותה הורדתי אותה רק פעם אחת, לצורך הצילום. 
חשוב לציין שהיא עמידה בפני מים, סבון כלים וכל מטלות הבית.


אני מאחלת לעצמי את כל הקולקציה החדשה של Penumbra והבאות שיהיו, ולעמית המשך יצירה נעימה והרמונית בדיוק כמו שהיא עכשיו.











את פרטי המותג ניתן למצוא בחנות ETSY
בחנויות : שרון ברנושר, תמה, שרה בראון, זנוקה ובתיאום טלפוני עם עמית - 054-3273553

Comments

nona said…
הצמידים מדהימים.
אני מאוהבת בהכל כאן.
Unknown said…
תכשיטים מדהימים. מאוד אהבנו את המראה הראף וגולמי!
XO ורה ורוני
http://wattwewear.com/

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

מינימום סטייל / יוצאת עם הארון

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'