Femina love

לנג'רי  (Lingerie)

איזו מילה מדהימה זו..

הנפש צוהלת מול הצליל הקסום הזה. האסוציאציה המיידית היא אשה יפייפיה עם גוף סופר סקסי (כלומר את) עטופה בפיסת בד מלטף, או קייט מוס בסט הצילומים האחרון למרט ומרכוס. 


כן, היא בת 40 לעזאזל!

 


טוב, מה שרציתי לספר בכלל, זה שלפני שבועיים קיבלתי קופסת "פמינה" שחורה


ובתוכה הייתה חזייה מדהימה בצבע קרם עם כתפיות דקות ופרחים עליה ותחרה בצדדים


ותחתונים באותו צבע עם אותה תחרה רומנטית.




לא יודעת אם יש צורך לכתוב על המותג כיוון שהוא קיים מ-1960 ומאז משמח אותנו בלבני נשים יפייפים, אני 
זוכרת שמאז שהתחלתי להרוויח את כספי אי שם בגיל התיכון, הייתי חוסכת כסף כדי לרכוש לי את החזיות היפות והתחתונים של פמינה, שמה שיפה בהם, אלה לא רק הגזרות, אלה גם האיכות המעולה.

טוב, קצת "מפרט" - התחתונים: מעבר לעובדה שהם עשויים מבד מאוד נעים, אין מה לדבר ממה שרואים בתמונות.
החזייה: חזיית בייסיק עם כוס חלקה עם ברק עדין, חגורת רקמה מעוטרת פרחים. החזייה חלקה ולכן לא ניראת מבעד לחולצה. משולבת עיטורי גיפיור בכתפיות ובמרכז התחרה.

איפה ניתן להשיג? - המשביר לצרכן, אפרודיטה, O&H וברשתות מובחרות. 

אוהבת את הסט החדש שלי :)


Comments

nona said…
כשאני לובשת סטים כאלה אני מרגישה שאני מבזבזת אותם. אני ממש מתקמצנת על כביסות שלהם, אני חוששת מהיום בו הם יצ'טקמקו לכדי תחתונים מהשוק.

ותתחדשי (:
נונה, אני כה מבינה על מה את מדברת..מצד שני, עם כביסה נכונה (עדיף ידנית כמובן) הם מחזיקים מעמד לא רע בכלל :)

תודה יקירה!

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין