קצת נעליים

11:38 AM

הקיץ בעיצומו וזה הזמן לדווח על סוגי נעליים שעשו את עבודתם נאמנה והוכיחו את עצמם כבר למעלה מחודשיים.

מודה, הייתי עממית ועם קבלת קולקציית נעליים חדשה ברשת TWENTYFOURSEVEN
רכשתי זוג אחד בצבע וורד, שהסתבר כמאוד מאוד נוח ויפייפה, 
שעד היום הזה קוטף מחמאות בלי סוף ובתשובה ל"מאיפה הם, הסנדלים?" חברותיי רצות לסניף הקרוב ומתחדשות בזוג דומה.

אז הנה הם, הסנדלים, שהיו איתי במסיבת צהריים 


עם חברותיי בלאנץ'

ובמפגש בנות קבוע ביום שישי

אגב, יש מהדגם הזה עוד צבעים - 

או קיי, הזהוב זה לסינדרלות בלבד.

בכל מקרה, נהנית מהן מאוד וממליצה, מה גם, המחיר מצחיק - 219 ש"ח, להשיג ברשת חנויות TWENTYFOURSEVEN


הזוג השני שעושה לי את הקיץ מזה שבועיים, זה זוג כפכפי IPAMENA שהגיעו לארץ מברזיל. 



מדובר בקולקציית כפכפי גומי צבעוניים, עם עיטורים, פרפרים, פפיונים וצורות גיאומטריות.





מאוד נוחות, נועדו להליכה לחוף הים, ואני העזתי גם לצאת איתם לעיר.


כאמור, עושוים את עבודתם נאמנה, מתאימים לשמלות, חצאיות ומכנסיים קצרים. שומרים לי על כף רגל פתוחה ונושמת.


טווח המחירים - 89-189 ש"ח, כרגע ניתן להשיג בשנקין 9 ת"א ויהודה מרגוזה 38 יפו.


ועוד קצת נעליים לקיץ - מי, שליבה חפץ דווקא בנעליים סגורות, ברשת ALDO השיקו הקיץ גם נעלי בד במגוון צבעים די ססגוניים


טווח המחירים של הנעליים האלה - 200-300 ש"ח.


עד כאן להיום, המשך קיץ צונן!


You Might Also Like

1 коммент.

  1. אני אהבתי את הזהב גם של TWENTY וגם האיפנמה. מסתמן שגם אני ארוץ. לייק :)

    ReplyDelete