3D rules


שבועות האופנה של ניו-יורק ולונדון כבר מאחורינו, עוד רגע מסיימים גם במילאנו.
כמו תמיד עקבתי בצימאון לא רק אחר התצוגות, אלה גם במה שהתהלכו פשיוניסטות ברחובות באותה העת.
את עיניי תפסו שני טרנדים -
לוגו ענק של המותג והדפסי גרפיטי באפקטים של 3D. 
לגבי הלוגואים -



אני אישית לא סבלתי את כל הלוגומניה הזו עד שראיתי כמה לוקים מנצחים ועכשיו בא לי גם משהו עם לוגו גדול ובולט. *תוהה איך תראה החולצה של "זברה-מחסני ביגוד"...

הדבר השני שהגניב אותי זה הדפסים פוטוריסטים והדפסים חייתיים על חולצות (לרוב) וחצאיות (פחות)




מי שעשה החייה ל"מלחמת כוכבים" הזו הוא קריסטופר קיין (Christopher Kane) וכרגע השוק עמוס בפריטים עם הדפסים דומים. והמותג שנראה לא מעט ברחובות על פשיוניסטות הוא בלנסיאגה.


אני הולכת להדפיס חולצה עם צ'בורשקה גיבור תרבות שלי, אשוב עם עדכונים.

ולקראת יום כיפור - סולחת לכולם על הכל, צום קל שיהיה! :)






Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין