All you need is wow



פעם יצאתי עם אוליגרך. לא אנקוב בשמו, כי מה זה משנה?
עברתי לגור בבית שלו, באזור חיוג 09. 

הבית הנהדר כלל כל טוב ויופי ובריכה אולימפית אחת.  
לשחות אני לא יודעת, אז מידי פעם השתעשעתי עם המים. עד שיום אחד טבעתי וכמעט מסרתי את נשמתי לבורא.

דרשתי לעבור למגדל אורבאני. 
עברנו למגדל, ומקצת כסף שנשאר משכירות החודשית של הבית הנהדר, החליט אולי' לפנק אותי 
ברכב ספורט (אלגנט). 

מייד חשתי את עצמי סבסטיאן לב ובנסיעה הראשונה בכביש מהיר התנגשתי ברכב שבא ממול. 
שברתי את היד, מה שגרם לאולי' להוסיף לי עליה עוד שתי טבעות עם יהלומים בגודל של השומה שהסיר אנריקה איגלסיאס. 

יהולמים הם חבריה של..נכון, רק לא כשאת פוסעת ברחוב תל-אביבי דרומי והם כל כך מנצנצים שגורמים לגורמים רעבים ממך לאיים על חייך ולדרוש את הטבעות באיומי מזלג.

הבנתי שאני ועושר רב לא נסתדר, ובדם יזע (ודמעות תנין הבית של אולי') עזבתי אותו.

כל הארועים האלה גרמו לי להבין כמה דברים :
לא לשתות מים אחרי שאכלתי חצי אבטיח, לא לנעול מגפיים בקיץ, שהשמש תמיד תזרח מחר 
ושאין מחיר לאהבה.

לכן הפוסט הזה לא יכיל הצעות למתנות לחג האהבה, אלא רק צילומים של זוגות אוהבים, עם המון המון סטייל וחיוך, שהיו לי להשראה.
 

תאהבו ותהיו סובלנים אחד כלפי השניה, עזבו אתכם שטויות. 



Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין