DKNY To Care


לכבוד שיתוף הפעולה של המעצבת  דונה קארן עם ארגון הומוניטרי Care והשקת הבושם החדש מאת בית המעצבת, נתבקשתי לכתוב על אשה שהשפיעה עלי.

אבל קודם קצת על שיתןף הפעולה - 
מדובר בארגון הומניטארי חשוב המסייע לנשים ברחבי העולם להיחלץ מחיי עוני. 
המותג DKNY תורם לתכנית Access Africa, המופעלת במספר יבשות ע"י ארגון CARE ומספקת את המשאבים הדרושים כדי לעזור לנשים רבות ככל האפשר לצאת ממעגל העוני. עד כה שיתוף הפעולה בין דונה קארן לארגון ההומניטארי סייע בהכשרה כלכלית-עסקית של מגדלי צמח הוורבנה באוגנדה, אשר ממנו מופק הבושם. 
כך, מאמינים ניתן לסייע בשיפור עתידן הכלכלי של נשים, טיפה אחר טיפה.
pureDKNY רוכש את תמציות הוורבנה מחקלאים מקומיים בטוגו, שמרביתם נשים, ובכך מבטיח את המשך ייצורן בטוגו לאורך זמן, ומבטיח את כלכלתן של אותן נשים.  

ועכשיו לאשה ששינתה את חיי ועושה זאת עד היום - 
לא, היא לא מעצבת אופנה מפורסמת, אלה מעצבת שיער, מקומית.
היא נולדה בלטביה, ומאז שזוכרת את עצמה היא חלמה להיות מעצבת שיער. חלום טיפשי ומיותר - כך חשבו הוריה ואסרו עליה להרשם ללימודי עיצוב שיער, ושלחו אותה ללמוד משפטים באחת האוניברסיטאות בריגה.
בסיום התואר (בהצלחה) היא הגישה את התעודה להוריה ואמרה להם - זה שלכם, כעת אני הולכת ללמוד את מה שמעניין אותי.
היא הייתה אחת הפשיוניסטות המובילות בעיר הגדולה, כל החברות שלה ניסו להדמות לה אם זה בסגנון האישי: איפור, סידור שיער ואקססוריז שהייתה רוכשת והיו כאלה שאף דיברו כמוה.
בסיום לימודי עיצוב שעיר, היא התקבלה לעבוד בבית האופנה הגדול והיוקרתי שהיה אז בריגה,
מיותר לציין שלקוחותיה היו מרוצות ממנה.
---
מאז שאני זוכרת את עצמי, היא תמיד הייתה מטופחת, לבושה היטב ותמיד מחייכת.
בגיל 5, כשהתחלתי לנגוס בציפורניים, היא ניגשה אלי, הציגה בפניי את ציפורניה המסודרות, מרוחות בקפידה בלק ושאלכה אותי - "את רוצה שיהיו לך גם כאלה?" עיניי נפתחו למראה נשי כל כך ואמרתי לה - "אני רוצה!" 
היא השיבה לי - "אז אם תמשיכי לקסוס את הציפורניים, מעולם לא יהיו לך כמו שלי!"
(מיותר לציין שמאז אני לא נוגעת בציפורניים שלי עם שום דבר מלב פצירה)
מאז יום הולדתי ועד היום מלווה אותי האשה הנהדרת הזו, בזכותה למדתי המון דברים טובים ולומדת עד היום.
זו אשה שראויה להערצה ולא רק לדעתי.
האשה הזו היא אמא שלי.
מעבר לעבודתה,  היא משקיעה מירב זמנה בלתרום לקהילת נשים שזקוקות לסיוע באזור מגוריה, על ידי מפגשים, הרצאות ותמיכה משפטית למי שצריך.
אשה מלאך, תודה שיש לי אותך :)
 
 

Comments

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

מינימום סטייל / יוצאת עם הארון

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'