Barbie girl

1959 :  שנת הולדתה של בובת הברבי.
מאז היא ידעה לא מעט שינויים, החל מהרחבת המשפחה ועד החלפת שמלות, מקצועות וחיות אחרות.

2009 : שנת יצירת הבאזז המטורף של בובה מסוג קצת שונה - ליידי גאגא,
שמפתיעה אותנו ביצירותיה החל מתוכן השירים עד התחפושות בהן היא מופיעה או מתהלכת ביום-יום ונתפסת בעדשות המצלמות.







נחזור לבובות - אחרי בובת בריטני, קריסטינה אגילרה, אנג'לינה ג'ולי ועוד ידועניות הגיע תורה של בובת ליידי גאגא.

אי שם בביג'ין מתגורר בחור צנוע שאוהב אופנה, בשם וייק (Veik).
התחביב העיקרי שלו הוא יצירת תלבושות לבובות הברבי שלו בהשראת פשיוניסטות.
את התלבושות הוא עושה בבית, מחומרים רגילים.
וייק היה יכול להמשיך לעסוק בתחביב שלו ולא היינו מודעים לקיומו אם לא "פרז הילטון", הבלוגר המפורסם שמספק לנו חומרי רכילות מעולם הזוהר.
 הפרויקט האחרון שלו היה בובת ברבי בהשראת ליידי גאגא.


 

בראיון קצר שהעינק וייק לבלוג של "פרז הילטון", הוא מגלה שתחביב ההלבשה התחיל אי שם בשנות התשעים, כשהיה מדמיין את עצמו כמעצב שמלביש דוגמניות לתצוגת אופנה. "הדוגמניות" של וייק זכו גם לאיפור ועיצוב שיער.

"למה ליידי גאגא?"
- "למי יש עוד שמלות כמו שלה? מי אם לא היא מנהיגת האופנה של זמננו? כייף ומאתגר לעצב בובה בהשראתה, במיוחד שאני אוהב גם את הסגנון המוזיקלי שלה."

הוא לא פגש אותה פנים מול פנים, את התמונות שלה הוא מחפש בגוגל, לפיהן הוא מעצב לבובה את השיער, איפור ואף משקיע בקישוט ציפורניים. עושה הכל כדי שהבובה תראה כמה שיותר דומה לדמות.



 
 
כיום לוייק יש המון מעריצים ואת היצירות שלו ניתן למצוא בפליקר.

הידד אני אומרת :)



Comments

Masha said…
oohh i understood that i miss barbie!
спасибо за поздравления, маме будет приятно:)
saray said…
וואו זה גאוני!
אני רוצה בובת ליידי גאגא!! אבקש מאמא ליום הולדת D:
sefi said…
תשמעי, כבר ראיתי את זה פעם אבל בכל פעם שאני מסתכלת על זה מהמם אותי מחדש.
Mash, that's Gagarbie
:)

שרי, אשמח לכוון את אמא שלך לוויק
(מעניין באיזו תחפושת תרצי אותה)

ספי, מבינה אותך, גם אני נדהמתי עד שהחלטתי לציין על זה בבלוג.

שבוע מוצלח שיהיה!

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

מינימום סטייל / יוצאת עם הארון

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'