איזה סרט עם התיק הזה!?

איזה סרט עם התיק?
מסתבר שיש כמה  -
לאחר ארבעה סרטים של ג'ון גליאנו (John Galliano) על התיק האגדי  Lady Dior


 



(סרטון לסקרנים)


דונה קארן  (Donna Karan) החליטה להנציח גם את התיק שלה.


 

ושלא להתרחק ממר גליאנו, גם גברת קארן מצלמת ארבעה סרטים.
את התפקיד הראשי בסרטה של דונה קארן תשחק קריסטינה ריצ'י (Christina Ricci).



מה שיודע כרגע זה שהעלילה תתרחש בסוהו (ולא בסושייה המפורסמת של ראשון לציון מדובר).
בסרטון אחד תשחק קריסטינה דמות של רקדנית, בסרטון האחר היא תהיה מרגלת.
פיסת אינפורמאציה נוספת על הסרטונים - בארבעתם הצופים יחשפו לארבעת העיצובים של התיק.

לדעתי Lady Dior הרבה יותר מוצלח, השם מדבר בעד עצמו - הוא נועד לליידיס.

אשמח לדעת מה דעתכם,
שבוע מוצלח שיהיה!



Comments

Anonymous said…
אני בעד דונה קאראן.התיק נראה נח יותר ומכיל הרבה
טלי
נועה said…
וואו אינפורמציה חשובה!, אני דווקא מעדיפה באופן מפתיע את התיק של דונה...
טלי,
אני מסכימה איתך לגבי זה, שהתיק של דונה קאראן יותר גדול, גם לי זה מאוד חשוב,
אבל ליידי דיאור הוא יותר שיקי, הייתי לוקחת אותו למפגש עם ג'ון גליאנו למשל..
:)
נועה,
לא מפתיע אותי שגם את בחרת בדונה, בסתר ליבי, אם הייתה לי גישה נוחה וקצת כסף, אולי גם אני הייתי מעדיפה אותו על התיק של גליאנו.
אבל אל תגלי לו, טוב?

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

מינימום סטייל / יוצאת עם הארון

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'