רק בוילה עם בריכה

6:50 PM



בשבוע שעבר היו לי יומיים רצופים של הנאה: ביום חמישי ארוע של veet וביום שישי הפקת אופנה של אתר האופנה "במודה".


הארוע של veet התקיים בוילה מפנקת עם בריכה בליווי נישנושי גורמה ומיני דברים כייפים בתוספת עיצוב מתוק בצבע וורוד בתוך הבית.


מטרתה של חברת veet ( שמייצרת מוצרים נפלאים להסרת שיער) היא לגלות לנערות הצעירות איך לעבור את גיל ההתבגרות המסובך ( שאחד התסמינים העיקריים שלו התעסקות יתר בכל הקשור למראה החיצוני) בצורה הכי נוחה.

ואיך עושים זאת אם לא בעזרת המדריכות המקצועיות שמסבירות למתבגרות איך להתמודד עם הקשיים ותסבוך עצמי?

veet חשבו על הכל-

בוילה ישנם מספר חדרים:

חדר איפור, חדר סטיילינג, חדר הסרת שיער.



בכל חדר נמצאת אשת חיל, שמסבירה, מראה ומלמדת את רזי המקצוע .

אחרי השיעור הנערה הצעירה זוכה בבטחון עצמי וביכולת להסתדר בקלות עם הדברים הלא צפויים שקשורים למראה החיצוני .


ואני שואלת את עצמי-
"איפה הוליה הזו הייתה כשהייתי נערה מתבגרת"? , כשניזונתי משמועות של חברות שטענו שהסרת שיער עם סכין גילוח מובילה לקוצים שחורים ועבים שזקוקים למריטה יום-יומית.

מאחר ולא רציתי את הקוצים ובוודאי שלא רציתי לריב עם אבא על הזמן היקר של גילוח בבוקר או על השימוש בתער, החלטתי להשתמש באופציה השניה הכי טובה שעמדה לרשותי - פינצטה. נסו אתם להוריד את שיער הרגלים שלכם עם פינצטה וכתבו לי על החוויה. באופן אישי, אחרי שעתיים שבהן הצלחתי למרוט כמאתיים ניצני שערות, וכמעט לשבור לעצמי את הגב תוך כדי כך, צעדתי אל המקלחת והחרמתי את התער של אבי לצמיתות, פעולה שהסתיימה בהצלחה מאחר וגילנו כי לאבי מאוד מתאים ללכת עם זקן.

הארוע השני שהסב לי עונג רב היה הפקת אופנה צבעונית במיוחד של "במודה."

הקונספט מוקדש לבלוגריות שכותבות על אופנה.

ההפקה צולמה בקיסריה, ושוב זכינו בוילה עם בריכה.

הסטייליסטית שלנו, נתלי רוגל השקיעה בכל פרט ואנחנו זכינו לסטיילינג מהסרטים ההוליוודיים.


בתור סטייליסטית בהפקות, אנוכי הייתי צמודה לצלם או למוניטור כדי לראות שהכל תקין על הסט.

הפעם הייתי בצד השני של המצלמה, הגשמתי את החלום - ניסיתי להיות ג'יזל.
התוצאות -

חוץ מזה היה מאוד נחמד להכיר את הבנות שמאחורי הבלוגים, אותם הייתי קוראת בצימאון ולומדת מכל אחת ואחת מהן.

נשיקות לכולן.

כן ירבו ארועים מסוג זה!



You Might Also Like

10 коммент.