שמלת כלה

במסגרת הכתבות שלי, עבור אתר אופנה "במודה" (ממליצה לעיין בו מידי יום) הוחלט לסקר את שוק שמלות הכלה תוצרת כחול-לבן.

וזו הכתבה המלאה על שמלות כלה - תהנו!

לפני שהיצחנים מילאו את תיבת הדואר שלי בקולקציות של מעצבי שמלות כלה,
החלטתי לסייר באחד הרחובות הראשיים בעיר, כדי לבדוק מה הוא מציע למאושרת הטרייה.

מחשש שבעלי החנויות יחשדו בי בריגול תעשייתי, השתמשתי במצלמת הפלאפון שלי. בפעם הבאה אצטייד במצלמה. 

איזה כייף שהמחיר כבר מופיע על השמלה.
האם זה אומר שאפשר להתמקח עליו?

ככה אני רואה את עצמי ואת שתי חברותי הטובות בחתונה של *אפרת.
נכון, וולאנים זה טרנדי.שמלה מאממת, רק אני נגד לחשוף רגליים.

סגול..כמה אני אוהבת סגול..
אבל בגוון ככה יותר, עם נפח גדול יותר והרבה יותר קריסטלים.

שמלה צנועה אך מרשימה.
רק בלי הסרט הזה בצד, אחרת הייתי קונה.


זהו מיצג של כמה חנויות בודדות ברחוב אלנבי.




Comments

Anonymous said…
אויי את מאמממממתתתתתתתתתתתתתת

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין