שמלת כלה

3:54 AM

במסגרת הכתבות שלי, עבור אתר אופנה "במודה" (ממליצה לעיין בו מידי יום) הוחלט לסקר את שוק שמלות הכלה תוצרת כחול-לבן.

לפני שהיח'צנים מילאו את תיבת הדואר שלי בקולקציות של מעצבי שמלות כלה,
החלטתי לעשות סיור באחד הרחובות הראשיים בעיר הגדולה, כדי לבדוק מה הוא מציע למאושרת הטרייה
(שעדיין לא יודעת על כמות מריטת העצבים שתצטרך לעבור עד ליום הגדול בחייה).


מחשש שבעלי החנויות יחשדו בי בריגול תעשייתי, השתמשתי במצלמת הפלאפון שלי.

איזה כייף שהמחיר כבר מופיע על השמלה.
האם זה אומר שאפשר להתמקח עליו?

ככה אני רואה את עצמי ואת שתי חברותי הטובות בחתונה של *אפרת.
נכון, וולאנים זה טרנדי.שמלה מאממת, רק אני נגד לחשוף רגליים.

סגול..כמה אני אוהבת סגול..
אבל בגוון ככה יותר, עם נפח גדול יותר והרבה יותר קריסטלים.

שמלה צנועה אך מרשימה.
רק בלי הסרט הזה בצד, אחרת הייתי קונה.

שוב סליחה עם איכות גרועה של הצילום
(שיערתי לעצמי שהכלה לא מעוניינת שייראו אותה לפני החופה).


מקווה שקצת הקלתי בחיפוש אחר השמלה.
:)

זהו מיצג של כמה חנויות בודדות ברחוב אלנבי.


*אפרת הינה חברתי (המושלמת) מזה 20 שנה, שלא מזמן קיבלה הצעה מבן זוגה (המושלם).
שוב מזל טוב!!! מצפה לחתונה (שבטח תהיה מושלמת).

You Might Also Like

1 коммент.

  1. AnonymousJune 17, 2009

    אויי את מאמממממתתתתתתתתתתתתתת

    ReplyDelete