סנדל לכל גלאדיאטור


מזה כמה שבועות שבן זוגי מתלונן על קשיי נשימה אלה ואחרים, ומידי פעם אף פוצח בסדרת חרחורים הטורדים את שלוות רוחי בעת שאני מדליקה לי סיגריה. מאחר ומדובר בהיפוכונדר דרגה שלוש, לאחר שבועיים של השתנקויות הוא פנה לגורם מוסמך על מנת לברר את מקור הבעיה. למנוע החיפוש של גוגל לקח בדיוק 0.00007 שניות כדי לשקלל את שלל התסמינים לשתי מחלות אפשריות: קדחת השחת, וסרטן ריאות. זעקת האימה שנפלטה מפי והרעידה את יסודות השכונה לא היתה תלושה מהמציאות, קדחת השחת מתרחשת רק באביב, אביב משמעו שממש עוד מעט קיץ, וים, וחול, ומסיבות קוקטייל על דקים מעץ, וגגות ו... מאמי שלי, גנחתי לכיוונו של המחרחר שעסק ברישום ראשוני של צוואה: "אין לי מה לנעול!"

לאחר עילפון קצר החלטתי להתעשת. עדין לא מאוחר מידי ספיבק, סיננתי לעצמי ויצאתי לתחקיר מקיף שאת תוצאותיו אני שמחה לחלוק. להלן הטרנדים הכי חמים בגזרת הנעליים, מחולקים לקטגוריות, כולל מותגים.


סנדלי גלאדיאטור:

מאז שראסל קרואו המסוקס הסתבך במספר קרבות שיכורים בפאבים זניחים, קרנם של הגלדיאטורים ירדה, אולם דומה שהשנה מספר לא קטן של מעצבים החליט לעשות לסנדלי הגלדיאטורים את מה שספילברג עשה לדינוזאורים, כלומר, להחזיר אותם לאופנה, וכך מגיע אלינו הטרנד ההלני/רומי.

Steve Madden
Goya
Guess
נעלי לורן
Mamz

"אוסף פרטי"


נעלים שטוחות:

הנעליים השטוחות תמיד היוו בעיה בעבורי, מצד אחד נוחות, פשטות, חופשיות, זמינות בכל צבע ומתאימות לכל אירוע, ומצד שני, ובכן, שטוחות, ועבור דרדסית כמוני כל סנטימטר נוסף הוא עילה ראויה לצליעה ביום שלמחרת. לאלה מכן שבורכו בגובה מספק ומעלה, המבחר השנה, כמעט כרגיל בקטגוריה זו, הוא עצום ונע בנוחות בין סולידיות לשובבות.

בינגו

"אוסף פרטי"

אירגולאר

Nine West

דניאלה להבי



נעליים עם עקב נמוך:

בגזרות נעלי עקב נמוך עדיין רואים ניצוצות של אופנת שנות השישים, צורה של נעלי בלט - קלאסיקה רומנטית שמשתלבת היטב בחיים של שנות האלפיים.

גם כאן יש לנו מבחר רב של בד ועור, אפליקציות וצבעים.

"אוסף פרטי"

Twentyfourseven

Lee Couper


עקב גבוה:

תודה לאל. העקב הגבוה - סגון אינדי רוק ( Indie Rock )

בעידן שלנו הסגנון הזה מייצג שני סגנונות בלתי משתלבים - הרוק הנשי ואיידג' רוק.

בסגנון החדש הזה ישנם אלמנטים חדשים, הדומים יותר למגפיים, עם עקבים גסים, שרוכים, רצועות ואבזמים. גם כאן מבחר צבעים הוא רב, כאשר

הפלטה הצבעונית מעדנת את הרך הנולד והצבעים הסולידים כמו שחור וחום מעניקים שיק מיוחד.

Aldo



Zara

Caravelle
Aldo

Replay

"אוסף פרטי"


פלטפורמה :

נעליים מסוג זה מיועדות לכל אלה, שרוצות לראות מגבוה ועדיין להרגיש נוח.

אופנת שנות השבעים השיבה בקיץ זה את הפופולריות של נעלי הפלטפורמה.


בינגו

"אוסף פרטי"


"אוסף פרטי"

נעלי מרקו


Comments

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

מינימום סטייל / יוצאת עם הארון

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'