מפיקים אומנות.

הפקות אופנה עבורי זה לא רק עובדה, אני מאוד נהנית מזה. 

לפני כל הפקה אני מתרגשת כמו ילדה. לקראת כל פרויקט כזה מתכנסים חברי צוות ההפקה  צלם/ת, סטייליסט/ית, מאפר/ת, מעצב/ת שיער כדי להבין את הקונספט, את הצרכים, לתאם ציפיות ולהכין את כל מה שצריך.  

כל אחד מחברי הצוות מעלה את הרעיון היצירתי שלו לגבי ההפקה ואחרי זה משלבים את הרעיונות, מסכמים הכל - רקע/מיקום, שעת יום הצילומים, פריטים, צבעים, דוגמנים ועוד, הכל עד הפרט האחרון ויוצאים לדרך.

אני מבלה שעות ארוכות מול המחשב בחיפוש אחר צילומים של הפקות אופנה, משם אני שואבת השראה.

יש הרבה הפקות מעוררות השראה, וכל פעם מחדש אני נדהמת מהיצירתיות של צוותי ההפקה.

עולם האופנה לא יודע גבולות, החל בהפקות פוריטניות למהדרין והפקות שמרניות פחות, הפקות בהן מופיעים גדולי ההוליווד ויש גם הפקות בסגנון פרובוקטיבי משהו, הפקות צבעוניות מאוד והפקות שצולמו בשחור-לבן וככה בלי סוף. 

כל הפקה והקונספט שלה ולרוב מדובר בחתיכת אמנות. ובראש כל הזמן מהדהד לי הלמוט ניוטון הגדול. הוא היה פרפקציוניסט וידע הרבה על אור וטכניקות צילום. הוא ראה בנשים השראה גדולה ורצתה ללכוד בעדשה שלו את הפנטזיות המיניות של כל גבר, לדבריו. 



הלמוט ניוטון כבר מזמן לא איתנו, אבל רבים מהצלמים שואבים ממנו השראה. 

אני רואה בהפקות אופנה יצירות אומנות מודרניות שנעשו על ידי המומחים בתחום.

מותג צרפתי Longcham עושים חייל במכירת תיקים, מזוודות, ארנקים וכל הדומה לזה,

בהפקה האחרונה שלהם מעניקים למתבונן להרגיש באחד מבתי הקפה בפריז, כחלק מהבוהמה הצרפתית.


הפקה עבור Alberta Ferreti , צלם: Steven Meisel



וזו הפקה עבור מגזין Vanity Fair, צולמה על ידי Annie Leibovitz

גוונים קרים, הכל מאוד מינימליסטי 




למגזין זה ישנה מוסרת - בכל חודש פברואר הם מציגים הפקה בהשתתפותם של שחקני הוליווד, שכיכבו באותה שנה

עולם ההפקות הוא מסחרר. הפקות מסחריות כמו שזה נשמע, לא תמיד מסונכרנות עם הקו האמנותי של הצוות. אבל מתפשרים ומגיעים לקו האמצע. 

לבקשת העוקבות, כמה פיסים מהצילומים מההפקות שעשיתי. 

התמזל מזלי לעבוד עם אנשים מוכשרים ומקצוענים- צלמים: יניב דרוקר ויובל יוסף, דוגמניות : אנה, שנטי ורחלי.


Comments

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין