מפיקים אומנות.

11:50 AM

הפקות אופנה זה דבר אדיר, לפני כל הפקה אני מתרגשת כמו ילדה.
לקראת כל פרויקט כזה מתכנסים חברי צוות ההפקה ( צלם/ת, סטייליסט/ית, מאפר/ת, מעצב/ת שיער )

כדי לדון על פרטי הפרויקט.

כל אחד מחברי הצוות מעלה את הרעיון היצירתי שלו לגבי ההפקה ואחרי זה משלבים את הרעיונות, מסכמים הכל - רקע/מיקום, שעת יום הצילומים, פריטים, צבעים, דוגמנים ועוד, הכל עד הפרט האחרון ויוצאים לדרך.


בתור סטייליסטית (ובתור אחת שחיה ונושמת אופנה) אני מוצאת את עצמי מבלה שעות ארוכות מול המחשב בחיפוש אחר צילומים של הפקות אופנה, משם אני שואבת השראה.

יש הרבה צילומים מדליקים, וכל פעם מחדש אני נדהמת מהיצירתיות של צוותי ההפקה.

עולם האופנה פשוט לא יודע גבולות, החל בהפקות פוריטניות למהדרין והפקות שמרניות פחות, ישנן הפקות בהן מופיעים גדולי ההוליווד ויש גם הפקות בסגנון פרובוקטיבי משהו, הפקות צבעוניות מאוד והפקות שצולמו בשחור-לבן...

כל הפקה והקונספט שלה, אך יש דבר אחד שמשותף ביניהן- אומנות.

אני רואה בהפקות אלה יצירות אומנות מודרניות שנעשו על ידי המומחים בתחום.


מותג צרפתי Longchamp שעושים חייל במכירת תיקים, מזוודות, ארנקים וכל הדומה לזה,

בהפקה האחרונה שלהם מעניקים למתבונן להרגיש באחד מבתי הקפה בפריז, כחלק מהבוהמה הצרפתית .



הפקה עבור Alberta Ferreti , צלם: Steven Meisel



הפקה עבור מגזין Vanity Fair, צולמה על ידי Annie Leibovitz .

למגזין זה ישנה מוסרת - בכל חודש פברואר הם מציגים הפקה בהשתתפותם של שחקני הוליווד, אשר כיכבו באותה שנה.


הפקה מדליקה זו שוחררה על ידי המותג Sisley שלא מפחדים מתגובות של הרמת גבה מצד השמרנים. וטוב שכך.



ואלה צילומים מההפקות שעשיתי . התמזל מזלי לעבוד ולהנות בהפקות עם אנשים מוכשרים ומקצוענים-
צלמים: יניב דרוקר ויובל יוסף, דוגמניות : אנה, שנטי ושרה.

You Might Also Like

0 коммент.