שירותי סטיילינג - יצירת קפסולה




פרטים שרצית לדעת לגבי יצירת קולקציית קפסולה ודיוק המלתחה - שירות אונליין

קפסולה עונתית זהו אוסף בגדים מהארון הפרטי שלך, מספר מצומצם של פריטים מותאמים לעונה ולסגנון האישי שלך.

בקפסולה שאני מרכיבה, כל הפריטים נמצאים בשימוש, כל הפריטים משתלבים זה עם זה וכך נוצר מגוון רחב וורסטילי של אאוטפיטס לכל סיטואציה.

מדובר במפגש מקוון, חווייתי ומהנה שבסיומו יהיה לך ארון בגדים מסודר.

במהלך המפגש שלנו תקבלי כלים לגבי גזרות וגוונים שמתאימים לך, אלמד אותך לקנות חכם, לשמור על הבגדים ועוד סודות. 

המטרה שלי ללמד אותך להתמצא בארון שלך, לדעת מה מתאים לך, מה אקטואלי ומה נכון לך 

מטרה נוספת היא להפוך אותך לצרכנית אופנה מודעת, חכמה ויצירתית, אחת שיודעת להבדיל בין פריט איכותי לפריט שלא כדאי לקחת. 

את תדעי לבחור את הגזרות המדויקות, תדעי לא לקנות פריטים שחוזרים על עצמם ותבדילי בין טרנד לקלאסיקה.

אני כאן בשבילך. אני לא מעבירה ביקורת על מבנה הגוף שלך ולא לגבי כמות או איכות הבגדים שיש לך בארון.

לפני המפגש, אשלח לך הנחיות כדי שהתהליך יעבור בצורה פרודוקטיבית וממוקדת. 

מתנה קטנה ממני -  בורד עם דגשים ועצות שדיברנו עליהם במהלך הסשן ורשימת חנויות מומלצות לפי הסגנון האישי שלך, אותו ארכיב לאחר המפגש. 

זמנים - עלייך לפנות כשלוש שעות לטובת הפאן. לפעמים זה לוקח יותר זמן. מינימום - שעתיים. 

לאורך התהליך אני זמינה עבורך בווטספ ובטלפון ואענה לכל שאלה שתעלה ונותנת ייעוץ לכל מצב שתצטרכי (ראין עבודה, דייט, מפגש חברתי או סתם בוקר לא יצירתי)

__________________________________________________________________________ 

דבר אחד חשוב

אני מאוד אוהבת אופנה, זה מה שלמדתי לפני 15 שנה במוסד אקדמי וזה נושא שאני חוקרת עד היום. 

      אני לא מאמינה באופנה מהירה. זיהום וניצול הסביבה וגרימת סבל לבני אדם זה נגד העקרונות שלי . 



דברי איתי 

050-7602989 // spivakshani@gmail.com

 


Comments

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

מינימום סטייל / יוצאת עם הארון

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'