קפה to go
הנה משהו מעניין: ⠀ מה לא בסדר בכוסות קפה TA שאיכשהו הפכו לאחד מסממני החיים הטובים? ⠀ למי מאיתנו אין תמונה עם כוס קפה חד פעמית? זה הפך לקטע אינסטגרמי כזה, להצטלם עם כוס קפה חד פעמית ולחייך כדי לשדר כמה טוב ויפה לנו . אז לפני התמונה הבאה שלכם שימו לב לכמה עובדות על הכוסות הפוטוגניות האלה: 🥊 ⠀ - כוסות TA אינן עשויות נייר בלבד. מבפנים יש גימור של פוליאתילן (סוג של פלסטיק). ⠀ ⠀ ⠀ - המכסה של הכוס המדוברת עשוי מפלסטיק המיוצר מנפט. ⠀ ⠀ ⠀ - בזמן ייצור של כוס קפה חד פעמית, נפלטים לאוויר כ-100 גרם CO2 - כמות זהה לנסיעה של קילומטר ברכב. ⠀ ⠀ ⠀ -כוסות TA מיוצרות מעצים, כמו הנייר. ⠀ לא מבאס לדעת שעץ גדל בשביל שיעשו ממננו 2,5 אלף כוסות שייזרקו לאחר שבע דקות של שימוש? ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ תהיו בטוחים שהקפה של הבוקר יהיה ארומטי הרבה יותר בספלים או כוסות זכוכית ולנוסעים ברכב, יש כוסות רב פעמיות מרהיבות שנועדו לדברים כאלה במיוחד. ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ זו ההמלצה האקולוגית שלי. אשמח לשמוע את שלכם 🌍