Posts

Showing posts with the label עיצוב אופנה

Yes, but F.irst

Image
הימים האחרונים שלפני החורף הם הכי נעימים. מזג האוויר נקי, הים כחול כהה, העצים ירוקים יותר אחרי הגשם הראשון ו התחושה הכללית , למרות כל הכאוס מס ביב, די נעימה. פיסת שקט נוספת מצאתי בסטודיו של נטלי טל , בעלת המותג החדש בשם F.irst . לסטודיו המואר והנקי שלה, ש נמצא ברחוב זבולון 40 יש אווירה של בית. קירות חשופים, רצועות בדים ומתלים עם פריטים מהקולקציות של נטלי עושים נעים בעין.    ב רקע זיהיתי alt-J ומייד הבנתי שנטלי היא אשה כלבבי. "נטלי, אני מאוד אוהבת את הקו הנקי והמינימליסטי שלך. בעיניי הוא מתחבר יותר לארצות סקנדינביות קרירות ורגועות מאשר אלינו. מאיפה ההשראה?"   - כמעט שמת את התשובה בגוף השאלה , היא מחייכת. אני מחפשת לשדר שקט בעיצובים שלי, שמאוד מתכתבים עם האופי שלי. הרצון ה ו א ליצור מראה אלגנטי-קלאסי, עם השפעות אורבניות ואנדרוגניות. ההשראה והרבה מזה מגיע מחוק מאוד פשוט - less is more. אני מאמינה שפשטות וסדר ויזואלי בבגדים מאפשרים לאישיות של הלובשת לצאת החוצה ולא להיפך. "כשאני מסתכלת על הקולקציה שלך,...