42 שמח


יום הולדתי השנה יצא על הבלאק פריידיי.

מאוד אירוני, כמו כל שנת 2020.
🐚
קרוביי ששאלו אותי מה אני רוצה לקבל במתנה ליום הולדת קיבלו את אותה התשובה - אשמח לחוויה/זמן איכות.
זה לא משהו שאפשר לקנות בבלאק פריידי וזה משהו שיישאר איתי הרבה אחרי.
🐚
שלא ייראה כאילו אני לא אוהבת מתנות.
אני אוהבת מתנות עם מחשבה, חוויות ודברים שאנשים יוצרים/עושים, אוהבת חפצים שנעשים ע׳י אנשים ולא על ידי מכונות. אני מעריכה השקעה ומחשבה. בדרך כלל על מתנות כאלה אין הנחות של הבלאק פריידי.
🐚
אני מודה למשפחתי ולחבריי הטובים שהקדישו ומקדישים לי זמן וחפצים בחברתי.
אני מי שאני בזכותכם.
🐚
מאחלת לעצמי שנה צבעונית, חווייתית ומתוקה כמו שהתחילה ושכל חבריי וקרוביי ישארו לצידי לעוד שנים.
🐚
סקרנית לשמוע איך ציינתן.ם את השישי האחרון.
האם רכשתן.ם משהו? האם הרכישות היו שוות?
אולי בכלל בחרתן.ם כמוני, לציין את היום הזה הרחק מהמסכים?
ספרו.

Comments

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין