מה השתנה?


׳כדי להבין מה השתנה בחייך,
תחזרי למקום בו היית לפני כמה שנים׳. ‏⠀
שכחתי איפה קראתי את השורה הזו, אבל זכרתי אותה כי היא מדויקת.

🍑 ‏⠀
בביקור נוסף אצל אמא, חשבתי על הדברים ששיניתי.
להבדיל מהתקופה שגרתי אצל אמא (עברו מאז קרוב ל20 שנה) היום
אני ‏⠀
- לא מבטיחה דברים שאני לא יכולה לקיים. ‏⠀
‏⠀
- מאיטה את הקצב כדי להנות מהחיים עצמם. -
‏⠀ לא חייבת לאף אחד כלום ולא נמצאת במקומות או עם אנשים גם אם ׳לא נעים׳.
‏⠀
- בטוחה שיחסי אנוש זה אחד הדברים החשובים.
‏⠀
- הפוטנציאל הגדול נמצא במקומות הכי מאתגרים.
‏⠀
- אפשר לסגת ממטרה, פגישה, תכנית אם אני מבינה שאני לא מסוגלת לבצע. ‏⠀
- קשה מאוד למצוא אנשים שאפשר לסמוך עליהם, אני שואפת להיות בן אדם שאפשר לסמוך עליו. ‏⠀
- אם אכפת לי ממשהו, אני רושמת אותו כדי לזכור.
‏⠀
- מנוחה זה דבר בסיסי.
‏⠀
- מחסור בזמן נובע מסדרי עדיפויות לא נכונים. ‏⠀
‏⠀
- לעזור לאחרים נותן הרבה אנרגיה.
‏⠀
- אגו זו חולשה.
‏⠀
- היום אני מסוגלת להודות בטעויות יותר מפעם. ‏⠀
‏⠀- יוצרת רגעים נעימים.
‏⠀
- ממיינת, זורקת, לא מכניסה מיותר.
‏⠀
🍑
‏⠀

Comments

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין