עד לא מזמן, בהרצאות הסטיילינג שלי הייתי מסבירה על חוקי סגנון קשוחים.
‏⠀📒
רשימה ארוכה של טאבו בנוגע לסטיילינג כגון - כובעים עם פונפונים רק אם את מתחת לגיל 14,
חולצות בטן רק אם הבטן שלך מפוסלת ויבשה, מגפוני Ugg בשום צורה וכול׳ וכול׳..רשימה ארוכה ונוקשה.
‏⠀📒
פעם חברה אמרה לי שהיא מדמיינת אותי מצליפה עם שוט בכל מי שהתרשל ב’אאוטפיטו’. אז כמובן ששוט לא היה בדמיון, אבל כן הייתי מפשיטה אנשים בראש ומלבישה ומסדרת את השיער והאיפור לפי איך שנראה לי הכי טוב. ‏⠀

📒
עם הזמן הבנתי שהמגבלות שקבעתי הן תוצר של הקפדת יתר ומה שמתאים לי, לא מתאים לשאר.
הבנתי שסגנון אישי, גם אם הוא כולל סנדלים עם פלטפורמה מאסיבית ואבני חן מפלסטיק בגדלים שונים, זה הקטע אישי של מי שנועלת אותן. *דבר אחד עדיין חורה לי-רכישת פריטים מזויפים.
זה מכוער, זה נראה לעין וזה מיותר. אם אין תקציב למקור, עדיף לקנות פריט אחר. מבחר לא חסר. 

📒
בגדים זה דבר חשוב, אופנה היא ביטוי. אבל זה לא חייב להיות מעל הכל.
אנחנו חיים בעידן נורמות חברתיות, עידן של השפעות רבות מאוד מכל כיוון, עידן בו שופטים אותנו לפי המראה החיצוני ואחרי זה מסתכלים פנימה. ‏⠀

📒
חשוב למצוא את האיזון הזה, בין הנורמות לבין המה שנמצא בפנים. חשוב להוציא את הפנימה החוצה ולחיות בהרמוניה עם שני הדברים האלה. ‏⠀

📒
אז גם אם הקטע שלך זה מכנסי טרנינג עם חולצה מכופתרת או שמלות נשף עם סניקרס-תהני!
העיקר שיהיה איזון. כל השאר כבר ידבר בעד עצמו. ‏⠀
בתמונה-בנעליים ירוקות ותיק צהוב, כנגד כל החוקים.


Comments

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

מינימום סטייל / יוצאת עם הארון

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'