שמלת מידי ומוזה לקיץ

ההגיון הקיצי אומר שהחום הכבד והלחות מצריכים מאיתנו להוריד מכמות הבדים. 
ההגיון שיושב במזגן (שהוא הגיון בריא יותר) אומר שלאו דווקא. דעתי היא - שמלות וחציאות מידי מבדים מאווררים הם פתרון מעולה לקיץ. 

בחיפוש לפתרון לבעיית החום מצאתי את הקולקציה המדהימה של סופיה סנצ'ס דה בטק.
למי שעוד לא מכיר את העלמה ברוכת הכשרונות הזו, זה הזמן.
סופיה היא דוגמנית, מעצבת ו"פאשן-קונסולטאנט". כלומר, בחיים הבאים אני רוצה להיות היא. ובינתיים היא משמשת לי למוזה.


בחזרה לקולקציה - היא עוצבה בהשראת החופשות השנתיות של סופיה במיורקה.
היא מספרת שבזמן הנופש היא לובשת רק שמלות קלילות ועגילים. למה עגילים? כי לא צריך להוריד אותם לפני השחייה בים או בבריכה 
כמו צמידים או שרשראות למשל.

כך בעצם נולדה קולקציית  Under our sky מדובר במספר שמלות וטוניקות מושלמות מבדי משי, כותנה ופשתן (למי שיקרא להן גלביות, אני מבטיחה למרוט את כל השיערות מהאף). 
כל אחת מהן היא one piece, כל אחת מהן היא עבודת יד. 






























על הציורים שעל הטוניקות והשמלות עבדה אמנית מספרד - לטיטה ארגון. 
סופיה מסבירה את עניין ה"one piece" - "אנו חיים בתקופת הגלובליזציה, מאוד קשה היום למצוא פריטים מיוחדים שאין לעוד אחת או עוד עשר.
הקולקציה הזו היא סיפור אישי, הפריטים עשויים בעבודת יד וכל פריט הוא יצירת אמנות. לכן לא תמצאי עוד פריט כזה בעולם."


ברגע שגיליתי את השמלות והטוניקות של סופיה, רצתי להזמין לי אחת. 
כנראה שאלוהי המכס לא רצה שתהיה לי אחת כזו, כי את הדוגמא שרציתי כבר קנו. וגם את השניה שמצאה חן בעיניי.
הולכת לבכות לי כמה דקות בצד ולקוות לקולקציית מוצלחת הבאה של המוזה הקיצית שלי.









Comments

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין